شهر خبر

لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی ایران مقابل هلند در ست نخست/ معروف بازی کرد


لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی ایران مقابل هلند در ست نخست/ معروف بازی کرد

تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی مقابل هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل هلند به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود از لیگ ملت‌های 2021 که در ایتالیا برگزار می شود از ساعت 14:30 امروز یک‌شنبه به مصاف هلند رفت. این نخستین رویارویی دو تیم در رویدادهای مهم بین‌المللی بود.

آلکنو پیش از شروع بازی به دلیل گلودرد میلاد عبادی‌پور و درد شانه امیر غفور، تصمیم گرفت به این دو بازیکن استراحت بدهد و مرتضی شریفی و بردیا سعادت جایگزین شدند. بازگشت سعید معروف و محمدرضا حضرت‌پور نیز، خبر خوبی برای کادر فنی و علاقمندان به والیبال بود.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس تیم ملی ایران برای شروع این بازی و پس از 2 شکست مقابل ژاپن و روسیه از امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد، محمد موسوی، محمد وادی، صابر کاظمی و آرمان صالحی (لیبرو) استفاده کرد.

هلند این بازی را بدون نیمیر عبدالعزیز، ماشین امتیازگیری خود آغاز کرد که شاید همچنان از بازی 5 سته روز گذشته مقابل ژاپن خسته بود اما در اواسط ست نخست، همزمان با ورود سعید معروف به زمین ایران، وارد بازی شد.

تیم ایران، شروع خوب و امیدوارکننده‌ای داشت و از همان ابتدا از حریف اروپایی پیش افتاد. حمله و دفاع روی تور، عوامل برتری ایران در ست نخست بود. تیم ایران در ست نخست 25 بر 18 برنده شد.

 

ادامه دارد...