شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناجا#بانک#نیروی انتظامی

سردار رضایی:

ناجا مانند عقاب بالای سر اراذل است/ تکمیل بانک اطلاعاتی اوباش

دستگیری اراذل و اوباش مسلح

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تکمیل شدن بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش در کشور خبر داد و گفت: ناجا همانند عقاب بالای سر اراذل است تا مبادا دست از پا خطا کنند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات ناجا در مواجه با اراذل و اوباش، اظهار کرد: برای برخورد با اراذل و اوباش آنها را نسبت به سوابقشان تقسیم بندی نمی‌کنیم و نمی‌گوییم این اراذل ۲۰ سال سابقه دارد و باید بیشتر در رصد ناجا قرار بگیرد. هرکس هر لحظه بخواهد ناهنجاری در جامعه ایجاد کند در مقابل ناجا ایستاده و قطعاً با او برخورد خواهیم کرد.

وی از تکمیل بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش در کشور خبر داد و افزود: اما افرادی هستند که سابقه دار هستند و به همین دلیل یک بانک اطلاعاتی در نیروی انتظامی برای اطلاعات این افراد تشکیل داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که سایر سازمان‌هایی هم که مطلع هستند اطلاعاتشان را در اختیار پلیس بگذارند تا ما بتوانیم بهتر رصد کنیم.

سردار رضایی بیان کرد: بخشی از اراذل که اطلاعاتشان کامل در پلیس ثبت شده است در صورتی که دست به رفتار اشتباهی بزنند باید به کلانتری‌ها در راستای تماسی که با آنها گرفته می‌شود، رجوع می‌کنند و در کلانتری تذکرات لازم را هم می‌گیرند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی مانند عقاب بالای سر اراذل ایستاده است و اراذل بدانند اگر بخواهند رفتاری داشته باشند و داروهای روان گردان مصرف کنند و ایجاد شرارت کنند با آنها برخورد سخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر در زمان دستگیری اراذل باز هم عرض اندام کنند باید همان جا اعمال قانون شوند و اگر تسلیم شد باید همانند یک فرد تسلیمی با او برخورد و به مراجع قضائی معرفی شود.

منبع: مهر