از بین رفتن مشکلات با روی کار آمدن دولت انقلابی، جوان،خدمتگذار و متخصص

جعفر راستی ، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «افکار نیوز» با اشاره به دیدار مجازی نمایندگان با رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم بیان کرد: یکی از دل‌چسب‌ترین ساعات عمر ما همان ویدیو کنفرانسی بود که با مقام معظم رهبری داشتیم. رهبر انقلاب تمامی حرف‌هایشان حکیمانه است.

وی افزود: ایشان برای نمایندگان از منظر اخلاقی وارد مباحث شدند و یک سال گذشته را تبیین و نکات مهمی را تذکر دادند. اگر نمایندگان توصیه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهند قطعاً در آینده مجلس مشکلی نخواهیم داشت. همچنین باعث افتخار است رهبری از عملکرد یک‌ساله مجلس شورای اسلامی راضی بودند و رضایت ایشان برای ما آرامش روحی را فراهم کرد.

این نماینده مجلس گفت: ایشان در خصوص انتخابات نکات مهمی را گفتند چه در مورد افرادی که صلاحیتشان احراز نشد و چه در خصوص افرادی که وارد این کارزار مهم شده‌اند. افرادی که برای این پست کلیدی کاندیدا شده‌اند، نباید گمان کنند که بعد از پیروزی در انتخابات همه چیز تمام‌شده است چراکه تازه بعد از انتخابات موضوعات اصلی کشور شروع می‌شود و آن‌ها به عنوان یک مقام مسئول باید پاسخگوی مردم باشند.

او اظهار کرد: کاندیدهای ریاست جمهوری باید همواره در بحث تبلیغات و مناظره اخلاق و انسانیت را رعایت کنند و کشورهای غربی مثل آمریکا را الگویی برای خود قرار ندهند. چراکه این موضوعات آبروی سیاسی یک کشور را به تاراج می‌برد.

*از کاندیدایی که در انتخابات پیروز شد، توقع داریم به وعده‌هایش عمل کند

راستی می‌گوید: مردم باید در انتخابات بسیار هوشیار عمل کنند و به گذشته و رفتارهای کاندیداها دقت داشته باشند. باید ببینند چه افرادی درگذشته خدمت‌گزار آن‌ها بودند. ما امروز نیاز داریم که یک دولت انقلابی، خدمت‌گزار، جوان و متخصص روی کار بیاید تا این عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنند.

نماینده شبستر خاطرنشان کرد: امیدوارم که مردم پای کار بیایند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند. مردم باید دقت داشته باشند و به تبلیغات منفی دشمنان خارجی و منحرفان داخلی گوش ندهند. چراکه این مملکت برای مردم است.

وی در انتها افزود: هرچقدر کشور خودمان را از نظر امنیتی، اقتصادی و.. قوی نگه‌داریم منافعمان بیشتر می‌شود. چراکه اگر یک مملکت مشکل داشته باشد دیگران که خارج از آن هستند صدمه نمی‌بینند و تبعات آن به خودمان برمی‌گردد. از کاندیداها توقع می‌رود هر کدام پیروز این انتخابات شدند وعده‌ها و قول‌هایی که به این مردم داده‌اند را فراموش نکنند.