شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خرم‌آباد

موافقت رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا با برگزاری تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد


موافقت رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا با برگزاری تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد

پس از صحبت‌های حسین ثوری و انس ال‌اتیبا، مقرر شد تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد در تقویم رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس روز گذشته دیداری با انس ال‌اتیبا رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا داشت و درخصوص مسائل مختلفی با رئیس اماراتی ASBC به صحبت پرداخت.

در این دیدار رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا ضمن تقدیر از پیشرفت بوکس ایران و بالا رفتن سطح مربیان و داوران ایرانی، ابراز امیدواری کرد ایران بتواند در رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک باعث افتخارآفرینی بوکس آسیا شود‌.

حسین ثوری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا گفت: در نظر داریم تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد را به مدت 5 سال پیاپی به میزبانی ایران برگزار کنیم و برای شروع این حرکت بزرگ با برخی از حامیان مالی توافقات اولیه را انجام دادیم و اگر کنفدراسیون بوکس آسیا کنار ما باشد، می‌توانیم این برگ زرین را بر دفتر پرافتخار بوکس ایران بی‌افزاییم.

در همین راستا رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا موافقت خود را برای برگزاری این تورنمنت بین‌المللی اعلام کرد و قرار شد تورنمنت خرم‌آباد در تقویم رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا گنجانده شود.

شایان ذکر است در صورتی که برگزاری این تورنمت بین‌المللی قطعی شود، به احتمال فروان مهرماه سال جاری نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/