شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فساد مالی

این بار در حمایت از اپوزیسیون؛

تل آویو صحنه اعتراض اسرائیلی ها علیه نتانیاهو بود

تل آویو صحنه اعتراض اسرائیلی ها علیه نتانیاهو بود

احتمال تشکیل کابینه ائتلافی از سوی احزاب مخالف نتانیاهو با استقبال شمار زیادی از ساکنان تل آویو روبرو شد که پیشتر هم به فساد مالی وی معترض بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جرزالیم پست، جنبش موسوم به «پرچم سیاه» که طی ماه های گذشته، شنبه شب ها در اعتراض به فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیسی، تظاهرات برگزار می کردند؛ شب گذشته، در حمایت از تشکیل کابینه از سوی احزاب ائتلافی اپوزیسیون به خیابان های تل آویو آمدند.

گمانه زنی برخی رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینای رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از تشکیل کابینه ائتلافی و جدید اسرائیل تا پایان همان روز خبر خواهد داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی از توافق دو حزب رقیب نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی خبر دادند. بر اساس این گزارش، بنت و «یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» برای تشکیل کابینه ائتلافی توافق کرده‌اند.

این در حالی است که طبق برخی نظرسنجی ها، در پی شکست متجاوزان صهیونیست در برابر نیروهای مقاومت فلسطین و تن دادن به آتش بس یک جانبه در پایان جنگ ۱۲ روزه غزه، محبوبیت نتانیاهو که درگیر پرونده های فساد مالی است؛ بیش از پیش افت کرده و به همان نسبت، احتمال قدرت یابی ائتلاف اپوزیسیون افزایش یافته است.