ابوترابی: کاندیداهای انتخابات به بیان واقعیات بپردازند

 ابوالفضل ابوترابی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری کشورمان به لحاظ بین المللی و ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ انتخابات سبب می شود تا دولت ها با پشتوانه مردمی به صورت ریشه ای مشکلات را حل کنند و از منظر جهانی هم مستبدان جهان نمی‌توانند موضع‌گیری هایی علیه کشورمان داشته باشند.

 نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس افزود: قطعا؛ رئیس جمهوری که با روحیه انقلابی و جهادی انتخاب شود برای حل مشکلات مردم شب و روز ندارد و همه فکر و ذکر خود را بر فعالسازی ظرفیت‌های داخلی وقف می کند تا اینکه از این وضعیت بغرنج عبور کنیم.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در سالهای اخیر وضعیت اقتصادی و معشیتی مردم بغرنج شده و ملت از چنین وضعیتی نگران هستند؛ بنابراین دیگر نباید شاهد چنین نابسامانی هایی باشیم؛ لذا همگی باید تلاش کنند کاندیدایی انتخاب شود که در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: البته ناگفته نماند که به هر میزانی مشارکت مردم بالا باشد، امپریالیسم نا امید خواهد شد.

ابوترابی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید وعده‌های پوچ دهند و به بیان واقعیات بپردازند تا اسباب نگرانی مردم را فراهم نکنند؛ متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم فقط در حال دادن شعار بود و همین موضوع باعث شده وضعیت اقتصادی کشور نابسامان شود.

وی گفت: دولت به پشتوانه مردمی نیاز دارد؛ بنابراین هرچه مشارکت مردم  پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر خواهد شد.