شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سوشا مکانی

سوشا مکانی پنجره پرسپولیس را می بندد ؟

سوشا مکانی و دوستان پنجره پرسپولیس را می‌ بندند ؟

سوشا مکانی

باشگاه پرسپولیس باید تا کمتر از ۱۰ روز مطالبات بازیکنان داخلی سابقش را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رخی بازیکنان پرسپولیس که در چند فصل گذشته در عضویت این تیم بودند پس از جدایی از جمع قرمزها نتوانستند مبلغ قرارداد خود را به صورت کامل دریافت کنند تا بابت عدم دریافت مطالباتشان از پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنند.

باشگاه پرسپولیس، پیش از این، چنین شکایاتی را همواره بی اثر می‌دانست و در فدراسیون قبلی با یک تعهد و یا به خاطر برخی روابط که در فدراسیون قبل داشت، با اعمال فشار و نفوذ، مجوز ثبت قرارداد بازیکنان را دریافت می‌کرد اما عدم صدور کارت بازی مهدی ترابی خرید جدید این تیم  در ابتدای نیم فصل دوم لیگ بیستم برای بازی با صنعت نفت آبادان تبدیل به چالشی بزرگ برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر شد.

باشگاه پرسپولیس در تاریخ دهم بهمن ماه از بدهی میلیاردی خود به بازیکنان سابق داخلی که به تایید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم رسیده بود مطلع شده بود اما توجهی به آن نکرد تا بعد از عدم صدور کارت مهدی ترابی مجبور به توافق با نماینده این بازیکنان شود که بتواند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند.

در حال حاضر بازیکنانی مانند سوشا مکانی، نورمحمدی، شایان مصلح و چند بازیکن دیگر از پرسپولیس طلب دارند و این باشگاه باید تا ۹ روز دیگر نسبت تعهداتی که به این بازیکنان در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال داده، عمل کند در غیر اینصورت مطابق قوانین فیفا با جریمه های احتمالی روبه رو خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس تعهد داده تا ۱۷ خرداد بدهی به این افراد را تسویه کند و در صورت عدم انجام این موضوع با پنجره بسته و در ادامه کسر امتیاز روبه رو خواهد شد که می تواند در هفته‌های پایانی لیگ و در حالی که این تیم با سپاهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در حال جنگ است، دردسر بزرگی محسوب شود

باشگاه پرسپولیس بطور رسمی به ۳۱ بازیکن و مربی پیشین داخلی خود بدهکار است. سمیعی توانست با ۸ نفر از آنها تسویه کرده و رضایت ۱۶ نفر را برای پرداخت مطالبات آنها در زمان دیگری دریافت ‌کند اما افرادی نظیر شایان مصلح و سوشا مکانی به هیچ وجه زیر بار توافق با پرسپولیس نرفتند.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به همراه کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با توجه به حسن نیتی که پرسپولیس در پرداختی‌های خود نشان داده بود از مسئولان این باشگاه تعهد کتبی گرفت که با پرداخت باقی بدهی‌ها بتواند کارت بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کند.

وکیل سوشا مکانی به عنوان یکی از طلبکاران پرسپولیس درباره آخرین وضعیت طلب موکلش از پرسپولیس به همشهری ورزشی گفته است:

“پرسپولیس پذیرفته که در صورت عدم پرداخت بدهی های خود جریمه‌های انضباطی تعیین شده را متحمل شود که این جریمه ها شامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همین طور کسر امتیاز خواهد بود.”

حالا باید منتظر ماند و دید در فاصله چند روز تا پایان این مهلت، قرمزها چه اقدامی برای تسویه حساب با طلبکاران خود انجام خواهند داد.