به گزارش برنا؛ یکی از عواملی که می توانند می توانند بر روی خلق و خوی انسان ها موثر باشند،تربیت و رفتار پدر و مادر آنها است که به شخصیت آنها در آینده شکل می دهد.

اما با این وجود،متاسفانه گاهی اوقات ما خبرهایی را می شنویم و یا در صفحات مجازی می بینیم که یک پدر و مادر بطور بی رحمانه و ظالمانه ای با فرزند خود رفتار می کنند که می تواند منجر به ایجاد احساس بسیار بد و دردناکی در ما شود.

روز گذشته خبری از رفتار نامناسب پدر و مادری با فرزندشان در صفحات مجازی منتشر شد که توانست منجر به واکنش تعداد زیادی کاربر شود.

این پدر و مادر برزیلی که هر دو در زمینه کشاورزی شاغل هستند،قبل از رفتن به محل کارشان ابتدا فرزندان دوقلو 3 ساله خود را در یک قفس چوبی که درون آن به دو قسمت تقسیم شده بود و هیچ بالش و یا اسباب بازی نبوده،زندانی می کردند و سپس به محل کارشان می رفتند که از تصاویر ثبت شده می توانید کار ظالمانه این پدر و مادر مشاهده کنید.

پس از انتشار این خبر،پلیس برزیل برای دستگیری این پدر ومادر اقدام کرد که در نهایت در شب گذشته آنها را بازداشت نمود.جالب است بدانید که پدر و مادر دوقلوهای 3 ساله در مورد کار ظالمانه خود این چنین گفتند:"ما برای انجام کارهای روزمره خود مجبور بودیم تا آنها را در قفس نگهداریم تا برایمان مشکل ساز نشوند".

اینک این پدر و مادر ظالم در بازداشتگاه هستند و پلیس برزیل هنوز هیچ اطلاعاتی از آنها منتشر نکرده است و فرزندان آنها نیز هم اکنون در پرورشگاه هستند تا وضعیت پدر و مادرشان مشخص شود.