شهر خبر

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین ماه 1400 + جدول

در ارزیابی اخیر انجام شده بر روی کیفیت خودروهای تولید داخل در فروردین ماه سال جدید، باکیفیت ترین و کم کیفیت ترین خودروهای تولید داخل مشخص شدند و در این ارزیابی تنها یک خودرو و آن هم دنا پلاس توربوشارژر اتوپاتیک ایران خودرو موفق به دریافت 5 ستاره کیفی و همچنین تنها 5 خودروی سواری موفق به دریافت 4 ستاره کیفی شده اند که در ادامه نگاهی به نتایج کامل این لیست خواهیم انداخت.

بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در فروردین ماه 1400 + جدول

به گزارش منیبان، براساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است، در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی 2 می توان گفت که خودروی سایپا 151 شرکت بن رو و همچنین خودروی وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000 شرکت بهمن موتور موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شده اند. در همین گروه قیمتی نیز خودروی وانت نیسان دوگانه سوز و بنزینی آپشنال موفق به دریافت تنها 1 ستاره کیفی شدند.

باتوجه به جدول زیر، در بخش خودروهای سواری تنها خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک شرکت ایران خودرو موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شده است و بعد از آن می توان به محصولاتی همچون هایما S7 اتوماتیک، خودروی SWM G01 F سیف خودرو، دنا پلاس، پژو 207 و خودروی سایپا کوییک اشاره کرد که موفق به دریافت 4 ستاره کیفی از سوی اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت شده اند.