شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری

میزان رای منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری چقدر است؟

میزان رای منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری چقدر است؟

میزان رای منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری چقدر است؟
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) میزان رأی منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ (بر حسب مشارکت کنندگان و کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند و مردد هستند) طی یک نظرسنجی را بررسی کرده است.

به گزارش ثریا مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) میزان رأی منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ (بر حسب مشارکت کنندگان و کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند و مردد هستند) طی یک نظرسنجی را بررسی کرده است.

از افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات دارند یا برای شرکت در انتخابات هنوز تصمیمی نگرفته‌اند (افراد مردد) پرسیده شده است «به کدام یک از کاندیداها به هیچ وجه رأی نخواهید داد؟» پاسخگویان در پاسخ به این سؤال امکان انتخاب چند گزینه را داشته‌اند.

از بین مشارکت کنندگان و افرادی که هنوز تصمیمی برای مشارکت نگرفته‌اند ۲۸ درصد گفته اند به هیچ وجه به عبدالناصر همتی رأی نمی‌دهند. این نسبت برای آقایان رضایی ۲۳.۵ درصد، مهرعلیزاده ۲۲.۹ درصد، زاکانی ۲۱.۷ درصد، قاضی زاده هاشمی ۲۰.۳ درصد، جلیلی ۱۹.۲ درصد و رئیسی ۹.۲ درصد است.

میزان رأی منفی مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) موج هفتم نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور از طریق مصاحبه تلفنی در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.