شهر خبر

اتحادیه اروپا مشارکت خود را در جنگ علیه سوریه ثابت کرد

سوریه

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: یک بار دیگر اتحادیه اروپا دوری کامل خود را از واقعیت و مشارکت کامل خود در جنگ ظالمانه علیه سوریه را ثابت کرد.

به گزارش مشرق، سوریه با تأکید بر اینکه تجدید اقدامات سختگیرانه یک جانبه غیرانسانی اتحادیه اروپا علیه دمشق، دروغین بودن ارزش هایی که این اتحادیه از آنها سخن می گوید و مشارکت این اتحادیه در جنگ ظالمانه اش علیه سوریه را ثابت می کند، خاطر نشان کرد: این اقدامات بیانگر یکی از ابعاد و جنبه های جنگ علیه سوریه را آشکار می کند.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه و پناهجویان سوریه در گفتگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) گفت: یک بار دیگر اتحادیه اروپا دوری کامل خود را از واقعیت و مشارکت کامل خود در جنگ ظالمانه علیه سوریه و مسئول بودن این اتحادیه در ریخته شدن خون سوری ها و از بین بردن و نابودی دستاوردهایشان را ثابت کرد.

این منبع افزود: تجدید نظر اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات ظالمانه یک جانبه ضد بشری علیه سوریه، این اتحادیه را رسوا کرده و دروغین بودن ارزش هایی که آنها را ستایش و تمجید می کند را ثابت می کند، چون این اقدامات سختگیرانه به شهروندان سوری و زندگی و سلامتی و معیشت آنها ضربه زده و نقض آشکار ساده ترین حقوق بشری و اصول و مبادی قوانین بین المللی بشر دوستانه است.

منبع: تسنیم