شهر خبر

مقصد بعدی این دروازه بان افسانه ای کجاست؟

بوفون اخیرا مدعی شد که اگر پیشنهادی جالب برایش نرسد، ممکن است در همین تابستان از فوتبال خداحافظی کند.

مقصد بعدی این دروازه بان افسانه ای کجاست؟

به گزارش منیبان؛ بوفون 43 ساله، 20 سال پس از انتقال از پارما به تورین، در پایان این فصل یوونتوس را ترک کرد و هنوز مقصد بعدی او مشخص نشده است. بوفون در گذشته به مجله GQ گفته بود که در ایتالیا فقط در یوونتوس و پارما در بازی خواهد کرد و حالا شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد پارما برای جذب دوباره این دروازه بان باتجربه وارد عمل شده است.

 پارما در این فصل از سری آ به دسته پایین تر سقوط کرد و حالا مدیران این باشگاه انزو مارسکا را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده اند. مارسکا و بوفون در ترکیب یوونتوس با یکدیگر هم تیمی بودند و حالا ممکن است بوفون فوتبال خود را در تیمی به پایان برساند که 24 سال قبل، در آنجا درخشش خود را آغاز کرده و نامی برای خود دست و پا کرد. البته به جز پارما، المپیاکوس یونان، بنفیکا از پرتغال و دو باشگاه برزیلی است که نام آنها ذکر نشده به دنبال بوفون هستند.

 بوفون اخیرا مدعی شد که اگر پیشنهادی جالب برایش نرسد، ممکن است در همین تابستان از فوتبال خداحافظی کند. اما تا همین حالا نیز تیم های فراوانی برای خرید این سنگربان محبوب ایتالیایی اقدام کرده اند و مشخص نیست بوفون برای آینده خود چه برنامه ای را در نظر دارد. بوفون فصل 19-2018 را در پاری سن ژرمن گذراند، اما به جز آن سال بقیه فصول در ترکیب یوونتوس حضور داشت.