شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

عبور «206 تیپ 2» از مرز 200 میلیونی + جدول قیمت

کدخبر: 415669
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات این شرکت با رشد یک تا دو میلیون تومان در بازار معامله شدند و برخی دیگر تغییر قیمتی نداشتند.

به گزارش اقتصادنیوز «ریز نوسان های دلار» عمده دلیلی است فعالان بازار خودرو تکان اندک قیمتی در بازار محصولات ایران خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند که هرچند بازار هفته گذشته توجهی به این ریز نوسان ها نداشت، اما در هفته جاری و با تداوم روند افزایش قیمت دلار شاهد افزایش اندک قیمت در بازار خودرو بودیم.

هرچند بازار خودرو امروز رشدی اندک داشت، اما به گفته فعالان بازار خودرو همچنان مشتری در بازار نیست و معامله بصورت محدود صورت می گیرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز رشد دو میلیونی قیمت داشت و در بازار 202 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «سمند LX با موتور EF7»  نیز رشد یک میلیونی قیمت داشت و در بازار با قیمت 200 میلیون تومان عرضه شد.  

همجنین با توجه به ارزیابی بازار خودرو سایر محصولات پرطرفدار این شرکت امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

 در این میان می توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو امروز 241 میلیون تومان در بازار خودرو قیمت خورد. از سوی دیگر در میان خانواده 206 به غیر از   206 تیپ 2 که امروز رشد دو میلیونی قیمت داشت دو خودرو «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» بدون تغییر قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 8