شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ستاد انتخاباتی#جلیلی

سخنگوی ستاد جلیلی: باید در دولت آینده کیفیت حکمرانی را بالا ببریم


سخنگوی ستاد جلیلی: باید در دولت آینده کیفیت حکمرانی را بالا ببریم

سخنگوی ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: جلیلی می‌تواند کمک کند تا در گام اول حرکت دولت شاهد برون رفت از برخی از مسائل در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مرتضی فیروزآبادی سخنگوی ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی نیز در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات اقتصادی زیاد جامعه که مردم امروز با آن مواجه هستند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات ما ناشی از یک نگاه غرب زده از سوی دولت فعلی است و این دولت یک مسیر فاقد اولویت را در اولویت قرار داده است حل مسائل کشور یک سری لوازم دارد و ما باید در دولت آینده کیفیت حکمرانی را بالا ببریم.

 

وی ادامه داد: در کشور ما سهم رئیس جمهور در ارتقای کیفیت حکمرانی بالاست اگر در این دولت فکر کردند که از طریق مذاکره مشکلات مردم قابل حل است شخص رئیس جمهور پشت آن بود. به عقیده ما رئیس‌جمهور باید شخصا کارشناس باشد تا بتواند در مقابل سیاست‌ها و حواشی کسانی که نمی‌خواهند مسائل کشور حل شود بایستد و فهم عمیقی از مسائل داشته باشد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی جلیلی با اشاره به اینکه جلیلی می تواند در گام اول حرکت دولت کمک کند تا شاهد برون رفت از برخی مسائل باشیم، تصریح کرد: ما باید کشور را با توجه به انبوه ظرفیت ها به یک جهش برسانیم و رئیس جمهور آتی نیز باید به این مسائل باور داشته باشد جلیلی به عنوان یک شخص استوار و پیگیر شناخته می‌شود و اگر ملت به ایشان اعتماد داشته باشند امیدواریم جهشی در کشور اتفاق بیفتد.

همچنین وحید عزیزی مسئول کارگروه اقتصادی ستاد جلیلی نیز در این نشست گفت: اگر در پرداخت موضوعات اقتصادی مطمئن نباشیم اصلا آنها را مطرح نمی کنیم حتی اقای جلیلی اذعان داشتند که اگر کاری 60 الی 70 درصد قابلیت اجرا دارد قول این مسئله نباید به مردم داده شود و حتما موضوعات باید تضمین لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: ما اگر بتوانیم زنجیره مرغ را تامین کنیم به صادرکننده تامین مرغ در منطقه تبدیل خواهیم شد و بحث های زیادی در برنامه‌های آقای جلیلی در این زمینه مطرح شده است. برنامه اقتصادی آقای جلیلی در 8 الی 9 محور مدنظر قرار دارد که در قالب سه سرفصل اقتصاد، فرهنگ و روستا ارائه خواهد شد.

مسئول کارگروه اقتصادی ستاد جلیلی افزود: تورم، گرانی، اشتغال و درآمدزایی ارزی پیرو صادرات غیرنفتی از جمله برنامه‌های مهم اقتصادی جلیلی برشمرده می‌شود. همچنین طرح‌های پیشران اقتصادی در خنثی‌سازی تحریم‌ها از جمله سایر برنامه‌های اقتصادی جلیلی قلمداد می‌شود البته در زمینه خنثی سازی تحریم‌ها سه بسته مفصل به دولت ارائه شده است.

عزیزی اضافه کرد: همچنین بهبود رفاه جامعه و تامین مسکن از جمله برنامه‌های اقتصادی جلیلی است. همچنین در حوزه مسکن نیز به واقع از زمین‌های حاکمیتی استفاده خواهد شد و طرح سفر نیز از جمله برنامه‌های رفاهی و فرهنگی آقای جلیلی خواهد بود که قرار است در قالب این طرح ما به دو و نیم میلیون خانوار دهک های پایین یک سفر هدیه کنیم.

انتهای پیام/