شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#انتخابات 1400

وعده جالب کاندیدای انتخابات 1400 برای زنان!+جزییات

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خانه‌داری در دولت ما شغل محسوب می‌شود، گفت: به زنان خانه دار حقوق می‌دهیم.

وعده جالب کاندیدای انتخابات 1400 برای زنان!+جزییات

به گزارش منیبان، محسن رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه‌های ملت ایران برای بانوان برنامه خواهیم داشت، اظهار کرد: حتما در هیات دولت بانوان حضور خواهند داشت و حداقل دو تن از اعضای هیات دولت من از بانوان خواهند بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در کسب و کارهای کشور، تجارت و در کسب و کارهای خانگی، به بانوان امکانات لازم را می‌دهیم تا توان تولید و کسب درآمد داشته باشند. بار معیشت خانه را کاهش داده و رفاه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد، تصریح کرد: دو وظیفه را برعهده زنان خواهیم گذاشت؛ یکی تربیت فرزند است که مهمترین سرمایه آینده ایران هستند و دیگری مساله بهداشت و سلامت است تا خانواده‌هایی با بنیاد سلامت و بهداشت داشته باشیم که در اثر یک ویروس عالمگیر کرونا اینطور نباشد که همه دست و پای خود را گم کنند و موضوعی که می‌توان در خانه آن را حل کرد تبدیل به یک مشکل در سطح کشور شده و بخش‌های مختلف کشور را درگیر کند.