شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#سعید#ستاد انتخاباتی#جلیلی

سخنگوی ستاد انتخاباتی جلیلی:

کشور نیازمند افزایش کیفیت حکمرانی دارد

جلیلی: خلق روزانه ۲هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه بیشتر مشکل امروز کشور غرب زدگی دولت فعلی است، گفت: آقای جلیلی در طول ۸ سال مشکلات کشور را حلاجی کردند که رفع همه مسائل نیازمند افزایش کیفیت حکمرانی دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی فیروز آبادی سخنگوی ستاد سعید جلیلی، در نشست خبری رسانه‌ای که برگزار شد، گفت:  بخشی از مشکلات امروز کشور فرا دولتی است و باید مشکلات را با نگاه ریشه حل و فصل کرد البته سهم دولت های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد از طرفی بیشتر مشکل امروز کشور غرب زدگی دولت فعلی است.

وی افزود: آقای جلیلی در طول ۸ سال مسائل و مشکلات کشور را حلاجی کردند که حل مسائل کشور نیاز به افزایش کیفیت حکمرانی دارد به طوری که سهم رئیس جمهور در حکمرانی بالا است همانگونه که در تمامی پروژه های بزرگ کشور شخص ایشان دخالت داشته است. 

فیروزآبادی بیان داشت: رئیس جمهور باید فهم عمیقی از مسائل داشته باشد تا بتواند ایستادگی کند که این موضوع شرط لازم برای ریاست جمهوری است که این ویژگی ها در آقای جلیلی وجود دارد.از طرفی باید بگویم برای حل مشکلات باید از عرصه فناوری استفاده کرد و با بهره مندی از ظرفیت های موجود با برنامه ریزی صحیح کشور را به رشد و توسعه بیشتر برساند.

سخنگوی ستاد انتخابات آقای جلیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه آقای جلیلی برای حضور مشارکت حداکثری مردم گفت: هر چقدر آشنایی مردم با افراد بیشتر شود باعث افزایش حضور مردمی می شود موضوعاتی مثل فرهنگ سیاسی نقش مهمی در این راستا دارد.

منبع: فارس