شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یوونتوس#بارسلونا

دلیخت: بارسلونا؟ در یوونتوس خوشحال هستم/ به لحاظ فیزیکی و ذهنی فصل دشواری بود


دلیخت: بارسلونا؟ در یوونتوس خوشحال هستم/ به لحاظ فیزیکی و ذهنی فصل دشواری بود

مدافع هلندی راه‌راه‌پوشان تورین به شایعه احتمال پیوستنش به بارسلونا در تابستان پیش‌ رو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت که پس از دو فصل حضور در یوونتوس شایعه احتمال پیوستنش به بارسلونا در تابستان‌ پیش‌رو مطرح است، در گفت‌وگو با نسخه هلندی شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: من در یوونتوس خیلی خوشحالم، احساس می‌کنم همچون ماهی در آب هستم. در زمین احساس خوبی دارم. آیا باشگاه یوونتوس اجازه جدایی به من می‌دهد؟ باشگاه‌های زیادی هستند که مشکلات مالی دارند، اما این را باید از باشگاه یووه بپرسید. چیزی در این باره نمی‌دانم. این شایعات (علاقه‌مندی بارسلونا به جذب او) اکنون معنایی ندارد و برایم مهم نیست و هیچکس در این باره به من اطلاعی نداده است.

وی همچنین درباره فصل پرفراز و نشیب یوونتوس که در هفته پایانی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به شکلی دراماتیک به دست آورد، اظهار داشت: فصل دشواری به لحاظ فیزیکی و ذهنی بود، فصلی پرفراز و نشیب. من به دلیل مصدومیت در حدود سه ماه خانه‌نشین بودم و وقتی هم به شرایط بازی رسیدم، در ماه ژانویه تست کرونایم مثبت شد. اگر سه هفته پیش می‌گفتید که ما فاتح جام حذفی ایتالیا خواهیم شد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب خواهیم کرد، این نتیجه خوبی تلقی می‌شد.

مدافع 21 ساله یوونتوس همچنین درباره چرایی نزدن واکسن کرونا خاطرنشان کرد: من واکسن نزدم چون اجباری نبود. فکر می‌کنم، هر کس باید مسئول بدن خود باشد. خطر ابتلا به ویروس کرونا همیشه وجود دارد. سعی‌ می‌کنم با افراد کمتری در خارج از تیم ملی هلند تماس داشته باشم.

انتهای پیام/