شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حجازی#جانشین فرمانده کل

جانشین فرمانده کل سپاه: سردار حجازی قبل از انقلاب در مسیر مجاهدت گام برداشت

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سردار حجازی از قبل از انقلاب در مسیر مجاهدت و در راه خدا گام برداشت تا اینکه به واسطه مشکلات جسمی که از قبل بر وی وارد شده بود به لقاء خداوند رسید.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» در حاشیه مراسم چهلم شهید حجازی که در سازمان بسیج مستضعفین، در جمع خبرنگاران، گفت: سردار سبد محمدحجازی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای بسیاری از میان ما رفتند، ولی آنچه مهم است بنا به فرموده خداوند این است که اگر حتی یک روز از عمر دنیا باقی باشد، این یک روز را خداوند به قدری طولانی می‌کند تا حجت او بیاید و حکومت حق را در تمام عالم گسترش دهد.

وی افزود: لذا تمام شهدا در این مسیر گام برمی‌داشتند؛ در راهی که انتهای آن حکومت کامل و همه‌جانبه حجت خدا قرار دارد و همه بندگان خداوند در تمام جهان شیرینی و حلاوت آن نوع حکومت را می‌چشند.

 فدوی ادامه داد: بر این اساس، همه کسانی که در جبهه مقابل استکبار قرار دارند، باید دائم تلاش کنند تا فهم خود را در این رابطه افزایش دهند و این وجهی است که غالب دلدادگان انقلاب از آن برخوردار هستند، لذا هرچه مسئولیت بیشتر باشد، این دلدادگی هم بیشتر خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهارداشت: سردار حجازی از قبل از انقلاب در مسیر مجاهدت و در راه خدا گام برداشت تا اینکه به واسطه مشکلات جسمی که از قبل بر وی وارد شده بود به لقاء خداوند رسید.
 

 

انتهای پیام/