شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#انتخابات#جلیلی#سعید

تجریشی: همه جناح‌‌ها و اشخاص با تفکرات متفاوت در دولت جلیلی حضور خواهند داشت


تجریشی: همه جناح‌‌ها و اشخاص با تفکرات متفاوت در دولت جلیلی حضور خواهند داشت

رئیس ستاد سعید جلیلی گفت: آقای جلیلی پیش از این گفته است که اگر پیروز انتخابات شود، کابینه‌اش را لزوما از ستاد فعلی تشکیل نمی‌دهد و به همین خاطر ما شاهد حضور همه جناح ‌ها و حتی اشخاصی خواهیم بود که شاید موافق تفکر ایشان نباشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی  تجریشی رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در نشست خبری که هم اکنون در خبرگزاری فارس در حال برگزاری است در خصوص تشکیل دولت سایه گفت: دولت سایه ، دولت تهرانی نیست و افراد از شهرهای مختلف کشور به تهران و دفتر دکتر جلیلی دعوت شده‌اند، به آنها کار سپرده شده و توانایی آنها اثبات شده است. تنوعی که در فضای پیرامونی آقای جلیلی وجود دارد در جاهای دیگر وجود ندارد. 

وی ادامه داد: در مقابل دکتر جلیلی به سلبریتی‌ها و افراد مشهور روی خوش نشان نخواهد داد و با آنها کار نخواهد کرد. ما روی فرهنگ سیاسی تاکید داریم و به دنبال اسم و رسم نیستیم و به همین خاطر دکتر جلیلی می‌گوید با بخشی که معروف و مشهورند کار نمی‌کنم و در نقطه مقابل از ظرفیت هایی که اصلا از انها استفاده نشده استفاده خواهم کرد. 

تجریشی خاطرنشان کرد: سال 92 اقای جلیلی حرفی را زده بودند که اخیرا نیز دوباره آن را تکرار کردند که اگر پیروز انتخابات شوم، کابینه ام را لزوما از ستاد فعلی که تشکیل نمی‌دهم. به همین خاطر ما شاهد حضور همه جناح ‌ها و حتی اشخاصی خواهیم بود که شاید موافق تفکر دکتر جلیلی هم نباشند. اصل ایشان در تشکیل دولت سایه شایسته سالاری است و شاید به مذاق عده ای هم خوش نیاید چون کارامدی ندارند اما از طرفی دوست دارند از انها در دولت هم استفاده شود.

در حال تکمیل است...

انتهای پیام/