شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#نتایج#وزارت کشور#سال جاری

نتایج نهایی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها ۱۵ خرداد به وزارت کشور اعلام می‌شود

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: نتایج بررسی نهایی صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها در هئیت مرکزی نظارت ۱۵ خرداد ماه سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی درباره زمان اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها اشاره کرد و گفت: نتایج بررسی نهایی صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها در هئیت مرکزی نظارت ۱۵ خرداد ماه سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد و پس از آن روز شانزدهم به فرمانداری‌ها ابلاغ و به نامزد‌های انتخابات اعلام می‌شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: تبلیغات انتخابات شورا‌های شهر از روز ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها تاکید کرد: پرونده افرادی که به صلاحیت خود اعتراض کردند بررسی خواهد شد؛ لذا کارگروهی را در هیات مرکزی نظارت مستقر کردیم تا به پرونده‌های داوطلبان رسیدگی کنند در واقع نمایندگان دستگاه‌ها و مراجع قانونی هستند که پرونده‌ها را بررسی می‌کند.

وی بیان کرد: اگر اعتراض کاندیدا‌ها مربوط به احکام قضایی باشد و حکم برائت پیوست اعتراض کرده باشند کارگروه بررسی خواهد کرد و در صورت صحت، مورد تایید قرار می‌گیرند؛ ضمنا اگر افرادی مراجع قانونی آن‌ها را رد کرده باشند کارشناسان مجددا نظر مراجع را اخذ خواهند کرد و آن‌ها نیز مستندات را به هیئت نظارت تحویل می‌دهند تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/