شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#نتایج

اکثر شهروندان آلمانی از سیاست‌های کرونایی دولت ناراضی هستند


اکثر شهروندان آلمانی از سیاست‌های کرونایی دولت ناراضی هستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آلمانی از سیاست‌‌های کرونایی دولت ناراضی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "آر ان دی" آلمان، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا در آلمان و افزایش سرعت روند واکسیناسیون اما بیش از نیمی از شهروندان آلمانی همچنان از سیاست کرونایی دولت ناراضی هستند.

این نظرسنجی که توسط موسسه "یوگو" و به سفارش خبرگزاری آلمان انجام شده است نشان می‌دهد که 24 درصد شهروندان بسیار ناراضی و 30 درصد هم از سیاست‌های کرونایی دولت بیشتر ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 24 درصد شهروندان از اقدامات کرونایی دولت بسیار ناراضی و 30 درصد دیگر هم بیشتر ناراضی هستند. تنها 6 درصد شهروندان از سیاست‌های کرونایی دولت بسیار راضی و 35 درصد هم بیشتر راضی بودند. 5 درصد شهروندان هم در این باره ابراز بی اطلاعی کردند.

البته این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان رضایت مندی از سیاست های کرونایی دولت کمی افزایش داشته است. تنها در بین طرفداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی میزان رضایتمندی از سیاست های کرونایی دولت با 62 در مقابل 36 درصد بیشتر است. بخصوص طرفداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان با 84 درصد در مقابل 16 درصد از سیاست‌های کرونایی دولت آلمان ناراضی هستند.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 5426 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داد و به این ترتیب میزان مبتلایان جدید در ازای هر 100 هزار نفر به 37.5 کاهش پیدا کرده است. در سراسر آلمان هم در عرض 24 ساعت 163 مرگ کرونایی جدید گزارش شده است.

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در عرض 24 ساعت در آلمان حدود 3680159 نفر به کرونا مبتلا شده و 88884 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/