شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسکی

دیدار رئیس فدراسیون اسکیت با رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی


دیدار رئیس فدراسیون اسکیت با رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی

روسای فدراسیون اسکیت و اسکی و ورزش‌های زمستانی صبح امروز در محل فدراسیون اسکیت دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این دیدار که صبح امروز شنبه 8 خرداد ماه در محل فدراسیون اسکیت و با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، رامین عتیقه‌چی دبیرکل فدراسیون اسکیت و مسعود دکه مشاور رئیس فدراسیون اسکیت برگزار گردید، در خصوص ظرفیت های مشترک اسکی و اسکیت بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این دیدار محمدرضایی ضمن خوشامدگویی اظهار کرد: دو رشته اسکیت و اسکی نزدیکی زیادی از نظر ساختاری با هم دارند و رشته‌هایی همچون اسکیت رولر آلپاین و رولر اسکی از این جمله‌اند و در واقع اسکیت و اسکی از یک خانواده هستند و با تلفیق ورزشکاران این دورشته کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

رئیس فدراسیون اسکیت افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری مسابقات جهت ورزشکاران اسکیت و اسکی میتوان از تجربیات مربیان هر دو رشته بهره برد.

در پایان محمدرضایی تشکیل کمیته‌ای با حضور فدراسیون‌های دارای ورزش زمستانی را پیشنهاد نمود که مورد توجه نظریان قرار گرفت.

در ادامه این دیدار عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: اتفاقات خوبی که طی این چند سال و در زمان مدیریت جناب محمدرضایی در اسکیت افتاده ستودنی است که می‌توان به ساخت ساختمان اداری فدراسیون اشاره نمود.

وی افزود: اسکی و اسکیت نقاط مشترک خوبی دارند و می‌توانند با هم همراه باشند و از ظرفیت‌های مشترک یکدیگر بهره ببرند و با ایجاد تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های دارای رشته‌های زمستانی میتوان به این مهم دست یافت.

در ادامه نظریان افزود: با توجه به نگاه توسعه‌ای و راه‌اندازی ورزش‌های زمستانی، هدف افزایش جمعیت ورزشکاران جهت حضور در المپیک زمستانی 2026 می‌باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا پیش‌نویس تفاهم‌نامه ما بین دو فدراسیون اسکیت و اسکی تهیه تا در جلسات بعدی نهایی شود.

 

انتهای پیام/