شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر

توافق نهایی اسپالتی با ناپولی و اینزاگی با اینتر


توافق نهایی اسپالتی با ناپولی و اینزاگی با اینتر

سرمربی سابق اینتر خودش را به ناپولی متعهد کرد و سرمربی فصل گذشته لاتزیو نیز سکان هدایت اینتر را در دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت توتومرکاتوی ایتالیا در گزارشی نوشت که دوران حضور سیمونه اینزاگی در لاتزیو به صورت رسمی به پایان رسیده و او با سفر به میلان قراردادش با اینتر را امضا کرده است. گویا تنها اعلام رسمی این قرارداد از سوی نراتزوری باقی مانده است.

اینزاگی در حالی جانشین آنتونیو کونته شد که همه چیز برای تمدید قراردادش با لاتزیو مهیا شده و حتی رئیس این باشگاه پای برگه قرارداد جدید را امضا کرده بود. سرمربی آبی‌پوشان شهر رم اما پس از دریافت تماس از جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر، در آخرین لحظه از تصمیم خود برای تمدید با لاتزیو منصرف شد. طبق اعلام سایت توتومرکاتو قرارداد سیمونه اینزاگی با اینتر دو ساله بوده و او قرار است 4 میلیون یورو به علاوه پاداش در هر سال دریافت کند.

در همین حال توتومرکاتو از قطعی شدن پیوستن لوچانو اسپالتی به ناپولی خبر داد. به نوشته این سایت سرمربی سابق اینتر با دقت قرارداد 80 صفحه‌ای که در آن شرح وظایفش و انتظارات باشگاه تشریح شده را خوانده و قبول کرده که تا 2 سال دیگر خودش را به تیم آبی‌پوش شهر ناپل متعهد کند. همچنین نشریه ماتینوی ایتالیا نوشته است که اسپالتی بابت هر فصل حضورش در ناپولی 3 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و دلورنتیس هم شرط او برای نفروحتن مهره‌های بزرگ تیم را قبول کرده است.

انتهای پیام/