شهرخبر

جزییات پخش فیلم‌های مستند کاندیداهای انتخابات

ستاد انتخابات

پخش اولین سری از فیلم های مستند کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از روز دوشنبه ۱۰ خردادماه آغاز می شود.

به گزارش مشرق، طبق جدول قرعه کشی شده برنامه های نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر کاندیدا می تواند ۲ مستند از خود با مدت زمان ۳۰ دقیقه برای پخش آماده کند.

بنا بر این گزارش، این مستندها هرکدام ۳۰ دقیقه زمان دارند و ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روانه آنتن خواهند شد. اولین مستند روز دوشنبه -۱۰ خردادماه- پخش می شود و به امیرحسین قاضی زاده اختصاص خواهد داشت.

دومین مستند متعلق به عبدالناصر همتی است و سومین مستند نیز به محسن رضایی اختصاص دارد. چهارمین مستند درباره سعید جلیلی خواهد بود و پنجمین اثر نیز با موضوع زندگی حجت الاسلام رئیسی پخش خواهد شد. محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز به ترتیب نفرات بعدی هستند که فیلم های مستند راجع به آنها روانه آنتن خواهد شد.

همچنین دور دوم این فیلم های مستند با یک روز وقفه و پس از برگزاری اولین مناظره با همین ترتیب از هجدهم خردادماه پخش خواهد شد. با این تفاوت که در روزهای ۲۱ و ۲۵ خردادماه نیز مستندها به دلیل پخش مناظره میان کاندیداها پخش نخواهند شد.

منبع: فارس