شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ریاست جمهوری

دولت اعتدال کارنامه خوبی در عدالت ندارد/ ارز۴۲۰۰ تومانی شاه لوله رانت بود


دولت اعتدال کارنامه خوبی در عدالت ندارد/ ارز4200 تومانی شاه لوله رانت بود

کاندیدای ریاست جمهوری متاسفانه دولت اعتدال کارنامه خوبی در زمینه عدالت ندارد، گفت: در این ۸ سال بر اساس گزارش‌ها بدترین وضعیت را از نظر عدالت اجتماعی و اقتصادی داشته ایم.

یه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در تشریح برنامه های خود، گفت:حاکمیت اسلام به این معنی است که ساز و کار و سیستم و رفتار و کارکردهای اسلامی در جامعه حاکم باشد و دستگاه‌ها و  مدیرانش منش و  روح اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایجاد جامعه الگوی ظهور، است ادامه داد: انقلاب ما انقلاب آرمان است گام دوم نیز از سوی مقام معظم رهبری به این علت مطرح شد، چون به خیلی از آرمان‌ها نرسیده بودیم.

نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه به یکدیگر دگردیسی نیازمندیم و رهبری از این دوره به نام پیچ تاریخی نام برده اند، اضافه کرد: آرمان‌های انقلاب ثابت است اما در مسیر موانع ایجاد شده است که باید این موانع را برداشت، باید دیکته خود را بخوانیم و غلط ها را اصلاح کنیم که در این عرصه جوانان پیشتاز هستند.

این کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید گذشته را درست کنیم، اظهار داشت: باید تاریخ را بخوانیم و نقاط قوت و ضعف خود را بدانیم و آنها را اصلاح کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه اولین موضوع و هدف انقلاب و قیام همه پیامبران مسئله عدالت است، گفت: اما متاسفانه در در شرایط فعلی دو طبقه اشراف و ضعیف داریم.که طبقه پایین همواره از طبقه مرفه شکست خورده و از این طریق است که طبقه مرفه پیشرفت می کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت اعتدال کارنامه خوبی در زمینه عدالت ندارد، گفت: در این 8 سال بر اساس گزارش‌ها بدترین وضعیت را از نظر عدالت اجتماعی و اقتصادی داشته ایم.

قاضی زاده با بیان اینکه ارز 4200 تومانی نمونه از غارت اموال مردم است، گفت: برخی توانستند خود را به این شاه لوله برسند و از این رانت استفاده کنند.

این خبر ‌در حال تکمیل است...

انتهای پیام