شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حمله مربی گلرهای استقلال به مظاهری!

مربی اسبق گلرهای استقلال اعلام‌ کرد‌ از رشید مظاهری شکایت می کند.

حمله مربی گلرهای استقلال به مظاهری!

به گزارش منیبان؛  سعید عزیزیان گفت: شنبه به فدراسیون می‌روم و از استقلال شکایت می کنم. اتفاقاً در روزهای ابتدایی هفته در این باره پرس‌وجو کردم و مسئولان فدراسیون گفتند می توانم شکایت کنم. ما با این شرط که باشگاه استقلال 60 درصد از طلبمان را در سه قسط پرداخت کند حدود 40 درصد از آن را بخشیدیم اما تأکید کردیم اگر این مبالغ در اقساط مشخص پرداخت نشود پول کامل را دریافت خواهیم کرد. حالا هم من می‌خواهم به فدراسیون بروم و خواستار دریافت کل طلبم از استقلال بشوم. برخی از همکارنم هم می آیند.

او ادامه داد: من همه این سال‌ها هرگز به گلرهایی که زیر دستم بودند اجازه نمی دادم خودشان تمرین کنند در حالی که برخی خواستار این موضوع بودند اما من مانع از آن شدم. من معتقدم همه تمرینات دروازه بان باید زیر نظر خودم باشد گرچه این موضوع باعث شد دلخوری‌هایی هم به وجود بیاید اما من از روش خودم عقب نشینی نکردم. به خاطر همین رشید مظاهری با من بد شد.

عزیزیان افزود: توسط مظاهری توهین خیلی بدی به من شد. من از این کار یک هدف مشخص دارم و آن این است که جلوی این قبیل رفتارهای زشت را بگیرم.  این را هم بگویم که سید حسین حسینی خیلی مؤدب و با اخلاق است و برایش بهترین‌ها را آرزو دارم.اگر از کادر فنی و مسئولان تراکتور هم سوال کنید به شما می گویند که فصل قبل چطور برخی مسائل ایجاد شده توسط مظاهری باعث دلخوری در کادر فنی آن تیم شده بود. من از وزیر ورزش می خواهم این موضوع بایگانی نشود تا جلوی این بی اخلاقی ها گرفته شود. یک نفر باید جلوی مظاهری بایستند.