عبادی‌پور: باید از ژاپن یاد بگیریم

میلاد عبادی‌پور پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: در ست اول شانس کمی برای رسیدن به پیروزی داشتیم چون تیم حریف خیلی خوب بازی را شروع کرد. در ست دوم و سوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم اما بازهم اشتباهاتی داشتیم.

وی ادامه داد: ژاپن به خوبی از اشتباهات ما استفاده و بازی را به نفع خود تمام کرد. ما هم باید از ژاپن یاد بگیریم که برای رسیدن به موفقیت در والیبال باید به نفر کناری خود کمک کنیم؛ وگرنه هیچ تیمی بدون رعایت کردن این نکته شانسی برای رسیدن به پیروزی ندارد. 

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: در والیبال همه می‌جنگند که به پیروزی برسند. تحقق این موضوع تنها با کمک کردن بازیکنان بهم محقق می‌شود؛ وگرنه بزرگترین تیم‌های جهان هم دچار مشکل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: صادقانه بخواهم بگویم فکر می‌کنم ما مستحق شکست بودیم، زیرا آنها خیلی فوق‌العاده بازی کردند. ما خیلی بد بودیم و نتوانستیم کیفیت خودمان را نشان دهیم. از ست دوم شروع به بازی کردیم، اما آنها هم داشتند بازی می‌کردند و بهتر از ما بودند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال عنوان کرد: ما باید به ژاپن احترام بگذاریم چون  خیلی خوب بازی می‌کنند. تمام دنیا ژاپن را می‌شناسد و می‌دانند که خیلی خوب بازی می‌کنند. آنها در دفاع، سرویس و اسپک خیلی خوب هستند. 

عبادی‌پور ادامه داد: آنها دریافت‌های خوبی هم دارند و در جریان بازی بسیار بهم کمک می‌کنند. ژاپنی‌ها می‌توانند مثال خوبی برای سایر تیم‌های جهان باشند تا همه بدانند که برای رسیدن به موفقیت باید به هم‌تیمی خود کمک کنند. ما امروز کاپیتان و پاسور اصلی خود را در اختیار نداشتیم، اما بازهم تلاش کردیم برنده بازی باشیم.