شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

سنگ تمام پیشکسوت فوتبال ایران برای زوج خط حمله تیم ملی

علی اکبر استاد اسدی : زوج خط حمله یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون تیم ملی فراتر از آسیا عمل خواهد کرد

علی اکبر استاد اسدی ، پیشکسوت فوتبال ایران گفت : زوج خط حمله ایران یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی ، فراتر از آسیا عمل می کنند.

علی اکبر استاد اسدی ، پیشکسوت فوتبال ایران گفت : زوج خط حمله ایران یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی ، فراتر از آسیا عمل می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی اکبر استاد اسدی مدافع تیم ملی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ آسیا و جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه می گوید با این بازیکنان بزرگ و بین المللی که تیم ملی در خط حمله دارد باید بحرین و عراق را کیسه گل کنیم و هیچ تیمی جلودار مهاجمان ایران نیست.
علی اکبر استاد اسدی مدافع پیشین تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای ملی پوشان در آستانه حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به خبرورزشی گفت:

 به اعتقاد من بازیکنان بسیار خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فوتبال ما آنقدر بازیکن خوب و با استعداد دارد که طبیعتاً خیلی‌ها به خاطر محدودیت فهرست تیم ملی بیرون بمانند اما با این وجود کمتر کسی پیدا می‌شود که از این فهرست ایراد آنچنانی بگیرد.

وی افزود:

 وقتی به فهرست تیم ملی نگاه می‌کنیم مهاجمان بزرگ و تاثیرگذاری همچون سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و…. را می‌بینیم که انصافاً مدافعان فوتبال آسیا از رویارویی با آنها هراس دارند و زوج طارمی و آزمون فراتر از فوتبال آسیا عمل می‌کند. معتقدم تیم ملی در چهار بازی آینده خود دروازه حریفانش را با این مهاجمان به توپ خواهد بست.

مدافع تیم ملی در جام جهانی فرانسه ادامه داد:

 تیم ملی در خطوط سه گانه بازیکنان ارزشمندی دارد اما به اعتقاد من نقطه قوت ما در خط حمله است و به جرأت می‌توانم بگویم اگر تیم ملی از لحاظ روحی و روانی آماده باشد دروازه بحرین و عراق را به راحتی خواهد گشود چرا که این دو تیم سد راه اصلی ایران در مرحله انتخابی محسوب می‌شوند. بچه ها اگر ابتدا بحرین را در منامه با شکست مواجه کنند در روز پایانی عراق هم حساب کار خودش را خواهد کرد. هر جور حساب کنید قد و قواره تیم ملی بالاتر از چهار تیمی‌است که با آنها در مرحله مقدماتی بازی داریم.