شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آلمان#تور جهانی

تور جهانی تنیس جوانان|کاظمی و یزدانی فینالیست شدند/ قهرمانی دختران ایران و تیم پسران ایران و آلمان در بخش دونفره


تور جهانی تنیس جوانان|کاظمی و یزدانی فینالیست شدند/ قهرمانی دختران ایران و تیم پسران ایران و آلمان در بخش دونفره

تیم پسران ایران و آلمان با عبور از سد حریف خود صاحب عنوان قهرمانی بخش دونفره پسران شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از معرفی چهره‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی، فینال بخش پسران رقابت‌های تور جهانی تنیس با حمایت شرکت تیپاکس و با شعار شتاب ، سرعت و دقت در زمین های تنیس شهید باکری برگزار شد.

‎در نخستین دیدار نهایی بخش پسران، کیان کاظمی با نتیجه ( 1-6 و 6-7 ) مقابل کسری رحمانی به برتری رسید به عنوان اولین فینالیست معرفی شد و‌ در دومین مسابقه علی یزدانی با نتیجه (3-6 و ) مقابل امیر علی قوام به پیروزی دست یافت.

‎به این ترتیب کسری رحمانی و کیان کاظمی فردا برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می‌کنند.

با مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال بخش انفرادی، فینال بخش دو نفره دختران  برگزار شد و در پایان تیم مشکات الزهرا صفی به همراه درسا چراغی عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.

در پایان این دیدار زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) در مجموع 2 بر صفر از سد ماندگار فرزامی و رومینا زینالی عبور کرد‌ند تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند. زوج فرزامی و زینالی دوم شدند .

همچنین عنوان سوم مشترک به تیم های پرنیا رکن ابادی از ایران و لارا اروقو از ترکیه و تیم ‌دو نفره ترکیه رسید.

در پایان فینال دو نفره مردان، تیم کیان کاظمی از آلمان و علی یزدانی موقق شدند با برتری (2-6 و 2-6) مقابل تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوچو از ترکیه قهرمان شدند. در پایان این مسابقات تیم امیر علی قوام و یونس طلاور به همراه تیم ترکیه جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.