شهرخبر
بسته انتخاباتی|۳

آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از اعلام موجودیت ستاد اصلاح طلبان حامی رئیسی تا ماجرای نوه زاکانی

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اعلام احراز صلاحیت‌های نامزد‌های انتخاباتی از سوی شورای نگهبان وارد فاز تبلیغات شده و رقابت ۷ نامزد اصلی هرلحظه گرم تر می‌شود.

خبرگزاری میزان - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اعلام احراز صلاحیت‌های نامزد‌های انتخاباتی از سوی شورای نگهبان وارد فاز تبلیغات شده و رقابت ۷ نامزد اصلی هرلحظه گرم‌تر می‌شود.

امروز سید «ابراهیم رئیسی» با حضور در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران به منظور ضبط برنامه تبلیغاتی خود در برنامه «دومین گام» رادیو اقتصاد گفت: دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود.

وی در این برنامه با بیان اینکه مردم باید در این تحول نقش‌آفرینی کنند، تاکید کرد: عدالت اقتصادی محور تحول ما در حوزه اقتصاد خواهد بود. امروز و در وضعیت فعلی کرونایی، مهم‌ترین نقش رسانه ملی، رساندن پیام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری به مردم و رساندن خواست مردم به نامزدهاست.

   
 
»
 
 
 
 
 
آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از عدالت اقتصادی محور تحول در اقتصاد تا
 
نشست خبری «علیرضا زاکانی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۰ صبح فردا (شنبه ۸ خرداد) در محل خبرگزاری مهر برگزار شود.
 
 
 
سعید جلیلی، یکی دیگر از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی ویدئویی خطاب به مردم و جوانان تاکید کرد: در آستانه‌ یک انتخاب بزرگ قرار داریم؛ انتخابی که می‌تواند نه تنها کشور را از برخی نارسایی‌ها عبور بدهد بلکه می‌تواند یک جهش بزرگ را رقم بزند. با اراده‌ای که عزم شده، برای اجرای این برنامه نیازمند یک جهاد همگانی هستیم تا جهش بزرگ اتفاق بیفتد.
 

آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از عدالت اقتصادی محور تحول در اقتصاد تا پیام ویدئویی جلیلی برای مردم

«عبدالناصر همتی» دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دولت‌ها در چهار سال اول برای جلب آراء در دوره دومشان از اجرای اصلاحات اقتصادی اجتناب می‌کنند. اجرای برنامه‌های پیشنهادی من در ۴ سال عملی است، لذا در صورت رای اعتماد مردم بیش از ۴ سال رئیس جمهور نخواهم بود».

آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از عدالت اقتصادی محور تحول در اقتصاد تا پیام ویدئویی جلیلی برای مردم

«محسن رضایی» نیز از دیگر نامزدهای انتخاباتی بود که امروز در صفحه توییتر خود درباره وضعیت موجود اقتصادی کشور واکنش نشان داد و نوشت: «با صراحت و محکم می‌گویم که آمده‌ام تا به وضع بی سامان موجود، خاتمه بدهم. کسی که با برنامه وارد رقابت می‌شود، عرصه را ترک نمی‌کند».

آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از عدالت اقتصادی محور تحول در اقتصاد تا پیام ویدئویی جلیلی برای مردم

«محسن مهرعلیزاده»نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی توئیتری با اشاره به برنامه اقتصادی خود گفت: روش کار ما در اقتصاد بر اساس مدل جهانی«اقتصاد اجتماعی»است. تورم و نوسانات بازار در اقتصاد رقابتی کنترل خواهد شد.

 


«احسان مازندرانی» روزنامه‌نگار اصلاح طلب در کلاب هاوس خبر داد: به‌زودی، ستاد اصلاح‌طلبان حامی سید ایراهیم رئیسی احتمالا اعلام موجودیت می‌کند.


اما یکی دیگر از اخبار و حواشی مربوط به دومین روز تبلیغات نامزدها، تولد نوه علیرضا زاکانی در سوئیس بود که او در واکنش به این موضوع گفت: نوه من تابعیت کشور سوئیس ندارد.

انتهای پیام/