شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#فتح خرمشهر

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی بزرگ ایران بر دشمن بود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی بزرگ ایران بر دشمن بود که در آن قدرت واقعی جمهوری ایران اسلامی و پوشالی بودن دشمن به جهانیان نشان داده شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام آجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: سوم خرداد یادآور حماسه‌ی بزرگی است که رزمندگان اسلام اعم از ارتشیان غیور، سپاهیان عزیز و بسیجیان پرافتخار دوشادوش یکدیگر آن را خلق کردند و به پشتوانه دعای امام امت و مقاومت و ایستادگی مردمان خونگرم دیار خرمشهر محقق شد و چه زیبا امام خمینی (ره) این حماسه عظیم را تعبیر فرمودند که؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی اظهار داشت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی بزرگ ایران بر دشمن بود که در آن قدرت واقعی جمهوری ایران اسلامی و پوشالی بودن دشمن به جهانیان نشان داده شد.
 
 
هم‌زمان با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) و ایام آزادسازی خرمشهر، آئین گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولان شهرستان ری در محل مقبره الشهدای فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

در ابتدای این آیین، امیر سرتیپ پوردستان در یادمان شهدای گمنام با قرائت حمد و سوره به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.
 

انتهای پیام/