شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات

یحیی گل محمدی نقل و انتقالات پرسپولیس را کلید زد

یحیی گل محمدی مذاکره با بازیکنان را برای پرسپولیس آغاز کرد

بزرگترین نقطه ضعف یحیی گل محمدی در پرسپولیس

در حالی که اولویت پرسپولیس تمدید قرارداد با ستاره های خود است، یحیی گل محمدی برای پوشش نقاط ضعف تیمش در برخی پست ها از هم اکنون مذاکره با برخی بازیکنان را آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد اقدامات یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات آغاز شده است.

هرچند در توافقی که بین یحیی گل محمدی با جعفر سمیعی و دیگر عوامل باشگاه صورت گرفته قرار شد تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد در اولویت قرار گرفته و در ادامه راه گل محمدی و باشگاه به دنبال جذب بازیکن از باشگاه های دیگر باشند تا تمرکز تیم از بین نرود اما خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد با توجه به نیاز مبرم پرسپولیس در برخی پست ها، گل محمدی شخصا وارد عمل شده و همانند فصل گذشته، با برخی گزینه های خود وارد مذاکره شده تا زمینه حضور آن ها را در پرسپولیس فصل آینده فراهم کند.

اتفاقی که در ابتدای فصل جاری هم رخ داد و گل محمدی به عنوان سرمربی با اختیار تام، تمام مذاکرات اصلی با بازیکنان را انجام می داد و بازیکنان تنها برای ثبت قرارداد و دریافت پیش پرداخت خود راهی باشگاه می شدند.

بر اساس همین اختیارات، گل محمدی با برخی بازیکنان وارد مذاکره شده تا در پست هایی که با کمبود بازیکن روبرو بوده و یا قرار است با جدایی برخی بازیکنان روبرو شود، بازیکن جذب کند.