شهر خبر

مدیرروستا: بازیکنان تیم ملی به حاشیه‌سازی رقبا توجه نکنند/ کمیته استیناف رأی بهتری درباره بازی با سایپا صادر می‌کند


مدیرروستا: بازیکنان تیم ملی به حاشیه‌سازی رقبا توجه نکنند/ کمیته استیناف رأی بهتری درباره بازی با سایپا صادر می‌کند

مهاجم پیشین تیم ملی ایران معتقد است بازیکنان این تیم نباید به حاشیه‌سازی رقبای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر توجه کنند.

علی اصغر مدیرروستا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی قطر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما باید مصمم باشیم و در این چهار بازی پیروز شویم. ما سه بازی خانگی داشتیم و می‌توانستیم نهایت بهره را از این بازی‌ها ببریم، اما اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد. بازیکنان ما در سطح اول فوتبال ایران یا در اروپا بازی می‌کنند و می‌دانند که میزبانی نباید تأثیری روی آنها بگذارد.

وی در مورد موفقیت تیم ملی ایران در شرایط دشوار مقدماتی جام‌های جهانی 2006 و 2014 بیان کرد: ما همیشه به دنبال کار سخت هستیم و کار آسان به ما نمی‌آید. همیشه می‌خواهیم در مسابقات مختلف دلهره داشته باشیم. با این حال تیم ملی نفرات بسیار خوبی دارد؛ به شرطی که انسجام و رفاقت لازم در کنار مسائل فنی در تیم وجود داشته باشد. آنها باید به دور از حاشیه روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کنند و کاری به جنجال‌های حریفان نداشته باشند. این مسائل به ویژه در دیدار مقابل بحرین و عراق بسیار حیاتی است.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران راجع به اینکه شاگردان اسکوچیچ با دیدارهای تدارکاتی کمتری نسبت به بحرین و عراق وارد مسابقات می‌شود، تصریح کرد: هیچ وقت نباید در زمینه دیدار دوستانه، خودمان را با بحرین مقایسه کنیم. هر تیمی به اردو و دیدارهای تدارکاتی نیاز دارد،‌ اما باید این مسائل منفی را از ذهن پاک کنیم و به نکات مثبت بیندیشیم. درست است که بحرین دیدارهای تدارکاتی بیشتری نسبت به ما انجام داده است، اما صحبت در این مورد را می‌توان «ازپیش‌باختگی» دانست.

تیم ملی فوتبال ایران , تیم فوتبال پیکان تهران , تیم فوتبال سایپا ,

مدیرروستا با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران حرفه‌ای هستند و باید کاملاً هوشیار باشند، اظهار داشت: به نفع ما بود که با برنامه‌ریزی بهتری به بحرین برویم، اما کارمان با اما و اگر جلو نمی‌رود و باید با همین شرایط موجود،‌ آمادگی لازم را داشته باشیم. شرایط سختی داریم و همیشه در شرایط دشوار، عملکرد بهتری داشته‌ایم. این توان را داریم که در این وضعیت سخت هم کار مثبتی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. فدراسیون فوتبال هم باید برنامه‌ریزی خوبی برای دیدارهای دوستانه داشته باشد و مدیران نباید این وظیفه را فراموش کنند.

وی در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: سابقه و اخلاق آقاکریم مشخص است. فدراسیون فوتبال به دنبال این بود تا هر کسی را که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، به تیم بیاورد و باقری هم یکی از این نفرات بود. با این حال او کار دشواری در این مدت کم دارد. اگر وظایف باقری مشخص شده و او می‌تواند بر مبنای این وظایف کار کند، عالی است. اگر باقری را به تیم ملی آوردند تا او صرفاً حضوری فیزیکی داشته باشد، باید فکر دیگری می‌کردند. اگر فدراسیون با آوردن او نخواسته موضوع دیگری را پوشش دهد، کار بسیار خوبی انجام داده است.

سرپرست تیم پیکان درباره اعتراض این باشگاه به حکم کمیته انضباطی و حمایت سایر باشگاه‌ها از شاگردان تارتار عنوان کرد: از همه کسانی که از ما در این موضوع حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ما در زمین بازی بردیم، اما اشتباهی در تعویض‌ها رخ داد و باید ببینیم کمیته استیناف چه رأیی می‌دهد. به نظرم این کمیته در این پرونده رأی بهتری صادر می‌کند. آیین‌نامه فیفا و بند مربوط به این موضوع مشخص است و در حکم صادره به این بند اشاره نشده است. ان‌شاءالله کمیته استیناف رأی عادلانه‌ای صادر می‌کند.

انتهای پیام/