شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزن#لهستان#تیم ملی#کشتی آزاد#تیم ملی کشتی

محمدی: تکلیف در وزن ۶۵ کیلو مشخص است/ شاید در لهستان انتخابی رو در رو داشته باشیم


محمدی: تکلیف در وزن 65 کیلو مشخص است/ شاید در لهستان انتخابی رو در رو داشته باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد که اختلاف مبارزه امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی زیاد بوده و برنده این مسابقه المپیکی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا محمدی بعد از پیروزی با ضربه فنی مرتضی قیاسی مقابل امیرمحمد یزدانی در مبارزه انتخابی وزن 65 کیلوگرم، با اشاره به اینکه با توجه به اختلاف بالای دو کشتی‌گیر در این مسابقه نیازی به برگزاری کشتی دوم نبوده است، اظهار داشت: مشکل خاصی در این مبارزه نبود که بخواهیم مسابقه را تکرار کنیم. قیاسی در این مدت رو به جلو بوده و در مسابقات آسیایی هم نمایش نسبتاً خوبی داشته است. او تمرینات خوبی را انجام داد و در مسابقه امروز (جمعه) نیز تمرکز لازم را برای رسیدن به پیروزی داشت، اما در مقابل یزدانی‌ نمی‌دانست چه چیزی را از دست می‌دهد. قیاسی از اول تا آخر مدیریت کشتی را در دست داشت و در نهایت نیز پیروز مبارزه شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مورد اینکه آیا با این پیروزی قیاسی مسافر توکیو شده است، گفت: می‌شود گفت تکلیف مشخص است. قطعاً یزدانی هم در اردو می‌ماند، چون از سرمایه‌های کشتی ماست. اگر مصدومیتی نباشد، تکلیف این وزن با این کشتی مشخص شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر نمایندگان اعزامی ایران به لهستان، در جریان این تورنمنت بین‌المللی با هم روبه‌رو نشوند، امکان برگزاری مسابقه رو در روی دیگری خواهد بود، تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با علیرضا دبیر داشتیم این احتمال وجود دارد در لهستان کشتی رو در رو هم بگذاریم. ما کار را در لهستان تمام می‌کنیم تا ترکیب تیم در المپیک مشخص شود، چرا که فرصت زیادی نداریم.

«نگاه کادر فنی تیم ملی به همه کشتی‌گیران برابر است.»، محمدی با تأکید بر این موضوع خاطر نشان کرد: تا جایی که توانستیم این کار را انجام دادیم. قطعاً کشتی‌گیری که بهتر تمرین کرده و در میادین خارجی بهتر کار می‌کند، مدنظر خواهد بود. وقتی برای حسن یزدانی و رضا اطری و وزن 65 کیلوگرم انتخابی گذاشتیم و سه وزن هم به لهستان اعزام می‌کنیم قطعاً نشان داده‌ایم نگاه برابر داریم. سعی کردیم شرایط برابر باشد و بچه‌ها خود را در میدان نشان بدهند.

انتهای پیام/