شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

رایزنی رئیس فدراسیون فوتبال/ احتمال رویارویی ایران با تیم اول جهان

رایزنی رئیس فدراسیون فوتبال/ احتمال رویارویی ایران با تیم اول جهان

روسای فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک طی تماس تلفنی از همکاری مشترک دو فدراسیون در آینده نزدیک خبر دادند.

شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این تماس تلفنی با اشاره به حضور مهدی بیات به عنوان یک ایرانی در راس فوتبال بلژیک از این اتفاق به عنوان یک افتخار برای فوتبال ایران یاد کرد و خواستار همکاری مشترک دو فدراسیون شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نسل طلایی فوتبال بلژیک همه را شگفت زده کرد و بدون شک این امر از سرمایه گذاری دقیق در فوتبال پایه این کشور نشات گرفته است. ما نیز در پی آن هستیم که این اتفاق در کشورمان رقم بخورد. توجه به فوتبال پایه از اولویت های اصلی ماست.

مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک نیز در این تماس تلفنی ضمن تبریک انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران از اعلام آمادگی جهت همکاری با فدراسیون کشورمان خبر داد و تاکید کرد بلژیک با جمعیت ۱۱ میلیونی در حوزه آموزش و فوتبال پایه به کشورهای پرجمعیتی مانند چین خدمات ارائه می دهد و این آمادگی وجود دارد تا این خدمات را به فوتبال ایران نیز ارائه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک در ادامه از اعلام آمادگی بازی رودرو اظهار داشت: ما آمادگی بازی رودروی هر دو کشور را داریم. همچنین در ادامه این تماس تلفنی در خصوص مبادله دانش و دانش افزایی در رده های ملی و باشگاهی صحبت شد.

گفتنی است: از بحث های مورد اشاره در این تماس تلفنی حوزه مدیریت فنی برای تیم های ملی بود و عزیزی خادم از بلژیک به عنوان یکی از طراحان نوین توسعه فوتبال یاد کرد. در پایان این مذاکره تلفنی مقرر شد با فروکش کردن پاندومی کووید ۱۹ روسای فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک جهت امضای تفاهم نامه، نشست مشترکی را به شکل حضوری برگزار کنند.