شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی#لژیونر

دو بمب بزرگ در راه استقلال ؟ علاقه فرهاد مجیدی به دو لژیونر

استقلال امیدوار به بازگشت روزبه چشمی و کاوه رضایی

با وجود تکذیب باشگاه استقلال ، اما طبق ادعای برخی از رسانه ها این تیم مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در فصل آینده را شروع کرده است.

آبی پوشان امید زیادی دارند که دو بازیکن سابق در تابستان دوباره پیراهن این تیم را برتن کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال یکی از تیم های است که قطعا در تابستان تغییرات زیادی به خود خواهد دید.

فرهاد مجیدی در سه باری که هدایت استقلال را برعهده گرفته به عنوان مربی جایگزین بوده و هیچوقت خودش تیم را نساخته است. او این بار قراردادی سه ساله امضا کرده است و می خواهد تیمی قدرتمند را راهی فصل بعد کند چرا که قهرمانی تیم در فصل جاری بسیار سخت است.

استقلا‌ل در خط دفاعی و خط حمله نیاز به تغییرات دارد.

گزینه مورد علاقه فرهاد مجیدی برای تقویت خط دفاعی روزبه چشمی است. خبر خوب برای آبی پوشان اینکه قرارداد ام صلال با چشمی به پایان رسیده است و طبق اعلام رسانه های قطری این باشگاه علاقه ای برای تمدید قرارداد چشمی ندارد و به دنبال انتخاب جایگزینی برای او است.

به این ترتیب روزبه چشمی بدون مشکل بازخواهد گشت و می توان از همین اکنون او را استقلالی دانست.

بازیکن دیگری که قطعا مجیدی و هواداران استقلال به بازگشت او علاقه زیادی دارند کاوه رضایی است.

با توجه به حضور کاوه رضایی در لیست فروش قطعی کلوب بروژ، این روزها حدس و گمانه زنی ها درخصوص بازگشت احتمالی او به استقلال مطرح شده است.

البته استقلالی ها کار سخت تری برای بازگرداندن این بازیکن دارند چرا که او دوست دارد که در فوتبال اروپا ادامه دهد و این باعث می شود تا آبی پوشان کار سختی برای جذب او داشته باشند.

رضایی در یک فصلی که با پیراهن استقلال به میدان رفت عملکرد بسیار خوبی داشت و با بازگشت او خط حمله آبی پوشان بسیار تقویت خواهد شد.باید دید که مدیریت باشگاه می تواند این دو بازیکن را در تابستان برگرداند یا نه.