شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#اروپا

مهدی طارمی در آستانه انتقال به نایب قهرمان پیشین اروپا ؛ بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران در آستانه وقوع

پیشنهاد تاتنهام برای جذب مهدی طارمی به گفته رسانه های پرتغالی

طبق ادعای چند رسانه در فوتبال پرتغال ، باشگاه تاتنهام برای جذب مهدی طارمی دست به کار شده است و پورتو هم بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی برای او گذاشته است.

طبق ادعای چند رسانه در فوتبال پرتغال ، باشگاه تاتنهام برای جذب مهدی طارمی دست به کار شده است و پورتو هم بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی برای او گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام برای جلب نظر مهدی طارمی حاضر به پرداخت مبلغ ویژه ای برای خرید این بازیکن است. این باشگاه پیشنهاد پرداخت ۶۰میلیون یورو را به باشگاه پورتو و مهدی طارمی داده و با این رقم به دنبال جلب نظر این باشگاه پرتغالی برای جذب این مهاجم گلزن است.
مهدی طارمی که امشب با برنامه فوتبال ۱۲۰ گفت و گو می کرد این خبر را نه تایید کرد و نه رد ولی گفت  به دنبال موفقیت های بیشتر در فوتبال اروپا است.
زدن ۱۶ گل و رساندن ۱۵ گل به هم‌تیمی‌ها در لیگ سختی مثل لیگ پرتغال، آن هم برای فوتبالیستی که در شروع فصل نیمکت‌نشین بوده، یک دستاورد بی‌نظیر است. مهدی طارمی در تابستان گذشته از ریو آوه به پورتو ملحق شد و سرمربی تیم مدتی حاضر به استفاده از او در ترکیب اصلی نبود اما او حالا در پایان فصل نه فقط بهترین بازیکن این باشگاه، بلکه موثرترین مهره سوپرلیگ پرتغال شده است.
به جز درخشش خیره‌کننده در لیگ، مهدی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده نشان داد. گل فراموش نشدنی او به یوونتوس و البته قیچی استثنایی به چلسی، لحظه‌هایی رویایی در کارنامه این فصل ستاره بوشهری بودند.
حالا این مهاجم گلزن با پیشنهاد ویژه تاتنهام برای حضور در این تیم روبه رو شده است که این می تواند آغاز پیشنهادهای مهاجم ایرانی پورتو باشد.