شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#قانون اساسی#شورای نگهبان#مجلس
گفت‌و‌گو|

عضو کمیسیون اصل نود مجلس: شورای نگهبان صلاحیت داوطلبان انتخابات را طبق قانون اساسی بررسی می‌کند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه وجودی شورای نگهبان این است که بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را انجام دهد و همه باید از تصمیمات شورای نگهبان پیروی کنند.
الهام آزاد در گفت‌وگو با میزان، با تأکید بر ضرورت تمکین از تصمیمات شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: شورای نگهبان همواره در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات به خوبی به وظایف و اختیارات خود عمل می‌کند و نظارت درستی دارد.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان همواره مطابق با چارچوب قانون اساسی و قواعد و ضوابط صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌کند.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد معمولا پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات‌های مختلف، به شورای نگهبان هجمه وارد می‌کنند که این کار درست نیست.

آزاد ادامه داد: فلسفه وجودی شورای نگهبان این است که بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را انجام دهد و همه باید از تصمیمات شورای نگهبان پیروی کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان بر اساس ضوابط، قواعد و چارچوب‌های قانونی صلاحیت داوطلبان انتخابات را بررسی می‌کند و همه باید از تصمیمات شورای نگهبان تبعیت کنند.
 

انتهای پیام/