به گزارش برنا؛ امید عالیشاه که خرداد 1392 صاحب پیراهن قرمز پرسپولیس شد در آستانه هشتمین سال حضورش در این تیم مهره ای غیرقابل انکار برای تیم گل محمدی محسوب می شود.

اگرچه خیلی ها بر این باور بودند که ترافیک در پست عالیشاه او را تبدیل به نیمکت نشینی محض در پرسپولیس خواهد کرد اما او ناامید نشد و توانست در برهه ای تعویضی طلایی برای تیم گل محمدی باشد. از پاس گل تماشایی او در بازی با السد در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که منجر به گل طلایی عیسی آل کثیر در برابر تیم ژاوی گرفته تا ارسال کم نقصی که در دیدار مقابل ذوب آهن برای مهدی عبدی فرستاد تا این با پیروزی دیگری در فولادشهر برای پرسپولیس رقم بخورد، گوشه ای از توانایی های بازیکنی است که در حال حاضر با 4 پاس گل در لیگ بیستم مهره ای تاثیرگذار برای گل محمدی است.

کاپیتان شماره 2 پرسپولیس که اتفاقا کاپیتان دوم این تیم نیز محسوب می شود به جز وقفه ای که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی در تراکتور گذراند یکی از پرسابقه ترین بازیکنان قرمزها است و بدون شک در ادامه مسیر هم می تواند با ادامه درخشش خود کمک حال یحیی و پرسپولیسی ها برای ثبت پنجمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر باشد.