شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#جدید

تصمیم جدید باشگاه پرسپولیس ؛ سرخ ها آشتی می کنند

آشتی باشگاه پرسپولیس با صدا و سیما

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که با پادر میانی مسئولان وزارت ورزش و صدا و سیما ، تحریم صدا و سیما از سوی باشگاه پرسپولیس شکسته می شود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که با پادر میانی مسئولان وزارت ورزش و صدا و سیما ، تحریم صدا و سیما از سوی باشگاه پرسپولیس شکسته می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها پس از بازی مقابل شاهین بندرعامری و به نشانه اعتراض به رفتار برخی مجریان صدا و سیما تصمیم گرفت تا دوربین‌های تلویزیونی را تحریم کند حالا گفته می‌شود با پادرمیانی برخی مسئولان قرار است این تحریم شکسته شود.

ظاهرا مخالفت یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی برای مصاحبه کردن با تلویزیون باعث شده برخی افراد از صداوسیما و وزارت ورزش در این مورد پادرمیانی کنند و به‌دنبال رفع سوءتفاهم‌ها باشند.

هر چند باشگاه پرسپولیس از مهدی واعظی شکایت کرده است اما قرمزها پیش از این اعلام کرده بودند تا زمانی که مجری برنامه فوتبال برتر و شبکه ۵ سیما از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی نکنند دیگر حاضر به مصاحبه کردن با صداوسیما نخواهند بود.

حال باید منتظر ماند و دید در بازی آینده قرمزها مقابل مس رفسنجان آیا یحیی گل محمدی و سایر بازیکنان این تیم حاضر خواهند بود پادرمیانی مسئولان را مبنی بر مصاحبه با صدا و سیما بپذیرند یا نه.

برخی هواداران پرسپولیس در اعتراض به برنامه فوتبال برتر از باشگاه پرسپولیس خواسته بودند تا در زمان پخش برنامه فوتبال برتر، از طریق رسانه رسمی باشگاه برنامه هایی با موضوع این باشگاه و مصاحبه با اعضای هیات مدیره پخش شود تا به جای فوتبال برتر صفحات این باشگاه را دنبال کنند. موضوعی که همچنان هواداران پرسپولیس پیگیر آن هستند. و با ساختن هشتگ هایی در تویتر و اینستاگرام خواستار اجرایی شدن این کار شده‌اند.