شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دارای

رهبر انقلاب: مردم دنبال مدیر قوی و کارآمدند، نه اسامی و جناح‌ها

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد و برای مردم هم مهم نیست که این فرد چه عنوانی دارد و یا از چه جناحی است.

خبرگزاری میزان - رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار تصویری با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنان مهمی درباره مسائل اخیر انتخابات، بیان راه‌حل‌های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها را عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات خواندند و با تبیین باید‌ها و نباید‌های رقابت‌های انتخاباتی تأکید کردند: اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.

ایشان در بخشی از سخنانشان با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه نامزدها باید در مناظرات دیدگاههای خود را درباره فضای‌مجازی و سیاست خارجی اعلام کنند، تأکید کردند: اینها جزء مسائل مردم نیست. مسئله مردم «بیکاری جوانان، معیشت طبقات ضعیف و مافیای واردات» است که کمر تولید را می‌شکند و جوانان مبتکر و با انگیزه را مأیوس و کشاورزان زحمتکش را بیچاره می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی درباره برخی نگرانی‌ها از احتمال مشارکت پایین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفتند: من معتقدم میزان مشارکت مردم ارتباطی با این اسم یا آن اسم ندارد بلکه مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد و برای مردم هم مهم نیست که این فرد چه عنوانی دارد و یا از چه جناحی است، البته شاید این موضوع برای گروههای سیاسی مهم باشد ولی برای عامه اینگونه نیست.

انتهای پیام/