شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#غرب تهران

مأموران قلابی توسط ماموران واقعی غافلگیر شدند

۲ برادر با پوشیدن لباس پلیس و با بازی در نقش مأمور قصد اخاذی از شهروندان را داشتند و با این ترفند از ۱۰نفر در غرب تهران اخاذی کرده‌ بودند.

مأموران قلابی توسط ماموران واقعی غافلگیر شدند

به گزارش سلام نو ب نقل از همشهری، ۲ برادر با پوشیدن لباس پلیس و با بازی در نقش مأمور قصد اخاذی از شهروندان را داشتند اما مأموران واقعی آنها را غافلگیر کردند.

چند روز قبل یکی از شهروندان در منطقه تهرانسر ۲نفر را که لباس یگان ویژه پلیس به تن داشتند، دید و به آنها مشکوک شد. او که حدس زده بود این ۲نفر مأمور قلابی هستند، ماجرا را به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کرد و چند دقیقه بعد مأموران کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر خود را به آنجا رساندند و با غافلگیرکردن این دو مأمور قلابی آنها را دستگیر کردند.

اخاذی مأموران قلابی با پوشیدن لباس پلیس

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس‌کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر در این‌باره گفت: ۲متهم که برادر هستند، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کردند که با جعل عنوان مأمور ناجا قصد سوءاستفاده و اخاذی از شهروندان را داشتند. مأموران در ‌بازرسی از خودروی آنها یک دست لباس نظامی و یک افشانه اشک‌آور نیز کشف کردند. وی ادامه داد: در سوابق دستگیرشدگان ۵فقره دستگیری به اتهام اخاذی از شهروندان در پوشش مأمور وجود دارد و آنها اعتراف کردند که تاکنون با این ترفند از ۱۰نفر در غرب تهران اخاذی کرده‌اند.

براساس این گزارش، متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.