شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#لاریجانی#حواشی#سال گذشته
انتخابات 1400| آیا در 20 سال گذشته کسی از منصوبین آیت‌الله آملی لاریجانی عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند؟/ تا وقتی هاشمی بود شائبه تخلف و تقلب را پیش از انتخابات مطرح می‌کردند/ برخی به دنبال جنجال‌آفرینی هستند/ حواشی اخیر ظلمی در حق نظام جمهوری اسلامی است
علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس:

انتخابات 1400| آیا در 20 سال گذشته کسی از منصوبین آیت‌الله آملی لاریجانی عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند؟/ تا وقتی هاشمی بود شائبه تخلف و تقلب را پیش از انتخابات مطرح می‌کردند/ برخی به دنبال جنجال‌آفرینی هستند/ حواشی اخیر ظلمی در حق نظام جمهوری اسلامی است

نماینده خمین در مجلس گفت: تا وقتی هاشمی بودند شائبه تخلف و تقلب را پیش از انتخابات مطرح می‌کردند تا منافعشان در انتخابات تأمین شود و امروز هم این خط ادامه دارد و برخی به دنبال جنجال‌آفرینی هستند.

اعتمادآنلاین|علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس، اظهار گفت:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد بودیم که معمولاً کسانی و گروه‌هایی وجود داشته‌اند که معیار درستی آن‌ها بر عملکرد شورای نگهبان و حتی در برگزاری انتخابات به این ختم می‌شد که منافع و خواسته آن‌ها در آن تأمین‌شده باشد.

 

به گزارش فارس، وی افزود: اگر منافع آن‌ها تأمین‌شده بود هم شورای نگهبان عملکرد خوبی داشته و هم فرایند برگزاری انتخابات را کاملاً قانونی و متناسب مردم‌سالاری می‌دانستند و هر موقع خلاف آن اتفاق می‌افتد برای زیر سؤال بردن شورای نگهبان و فرایند انتخابات اقدام می‌کنند.

 

نماینده خمین در مجلس تصریح کرد: تا وقتی آیت‌الله هاشمی بودند شائبه تخلف و تقلب را پیش از انتخابات مطرح می‌کردند تا منافعشان در انتخابات تأمین شود و امروز هم این خط ادامه دارد و برخی به دنبال جنجال‌آفرینی هستند.

 

نظری ضمن ابراز تأسف از اظهارات یکی از اعضای شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به آقای آیت‌الله آملی لاریجانی که می‌فرمایند 20 سال در شورای نگهبان حضور داشته‌اند و تاکنون از عملکرد آن شورا دفاع کرده‌اند و حالا عنوان می‌کنند که اصلاً جایی برای دفاع نیست می‌گویم که آیا در 20 سال گذشته کسی از منصوبین وی عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند؟

 

وی افزود: وقتی تیغ قانون‌گرایی شورای نگهبان به گردن بردار برخی فرود آمد و این شورا بر اساس همان ضوابط قانونی که تاکنون عمل کرده اقدام می‌کند می‌بینیم که جنجال می‌کنند. 

 

نظری گفت: این اقدام ناجوانمردانه‌ای است کسانی که در مسئولیت‌های کلان نظام جمهوری اسلامی هستند عملکرد دستگاه‌ها را صرفاً بر اساس منافع شخصی، خانوادگی و جناحی تفسیر کنند.

 

این نماینده مجلس اظهار کرد: حواشی اخیر ظلمی در حق نظام جمهوری اسلامی است و قطعاً آقایان از این مسیر سودی نخواهند برد و بیشتر مردم را نسبت به عملکرد گذشته آن‌ها در فکر فرو خواهد برد، انتظار می‌رود آقای آملی لاریجانی این ظلمی که در حق نظام روا داشته شد را به نحوی با عذرخواهی از رهبری، شورای نگهبان و ملت بزرگ ایران جبران کنند.