شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منطقه‌ای#قدس

پس از «شیخ جراح»؛

صهیونیست‌ها از صدور حکم تخلیه منطقه‌ای در «سلوان» عقب‌نشینی کردند

صهیونیست‌ها از صدور حکم تخلیه منطقه‌ای در «سلوان» عقب‌نشینی کردند

دادگاه رژیم صهیونیستی پس از تعویق حکم اخراج فلسطینیان ساکن منطقه «شیخ جراح» در قدس اشغالی این بار از صدور حکم تخلیه منطقه ای در «سلوان» عقب نشینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، دادگاه رژیم صهیونیستی پس از تعویق حکم اخراج ساکنان فلسطینی منطقه «الشیخ جراح» در قدس اشغالی، تصمیم‌گیری در خصوص اخراج ساکنان «بطن الهوی» در منطقه «سلوان» را به تأخیر انداخت.

بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری دادگاه، تعدادی از فلسطینیان نیز در محوطه بیرونی دادگاه برای حمایت از ساکنان «بطن الهوی» تجمع کرده بودند. به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به تجمع کنندگان، درگیری هایی میان دو طرف اتفاق افتاد. در این درگیری تعدادی از فلسطینیان بازداشت و چند نفر نیز زخمی شدند.

دادگاه رژیم صهیونیستی پیشتر حکم تخلیه منطقه شیخ جراح را صادر کرده بود که پس از عملیات شمشیر قدس گروه های مقاومت علیه این رژیم مجبور شد زمان اجرای حکم خود را به تعویق اندازد.

گروه های مقاومت فلسطین در حملات موشکی خود به مواضع رژیم صهیونیستی درجریان نبرد شمشیر قدس، ضربات سختی به این رژیم وارد کردند. صهیونیستها نیز چاره ای جز عقب نشینی از تصمیم خصمانه خود در خصوص تخلیه منطقه شیخ جراح نیافتند.