شهر خبر

به کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز؛

«چهرازی» صاحب تیزر شد/ وقتی عشق تنها راه نجات است

«چهرازی» صاحب تیزر شد/ وقتی عشق تنها راه نجات است

تیزر نمایش «چهرازی» که این روزها در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «چهرازی» به نویسندگی مهدی راستی، کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز و تهیه کنندگی سارا داروفروش تا ۲۸ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود. تیزر این اثر نمایشی نیز به تازگی منتشر شده است.

«چهرازی» زندگی ۹ نفر را که هر کدام به جرمی که خودشان فکر می‌کنند سنگین و نابخشودنی است در یک آسایشگاه بستری هستند و همگی فکر می‌کنند قرار است سه روز دیگر اعدام شوند. اما به آنها اعلام می شود در صورتی از اعدام نجات می یابند که عشق را به زندگی خود بیاورند در واقع تنها راهی که برای زنده ماندن دارند نجات عشق است.

الناز زاهدی، کامبیز نیک آمیز، سحر آژیر، مریم زارعی، ملیکا شاگردی، حسین صفدری، رضا لک، مهدی راستی، درسا علی آبادی، زهرا عسگری، فاطمه آزادخواه، فاطمه آقاپور، اشکان دهقانی، بهار شعرباف، احمدرضا طاهری، ابراهیم موسوی، محمدعرفان باقری، مانی محمدی، متین وکیلی، متین نیکنام در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

کاراکترهای این اثر نمایشی برگرفته از شخصیت های پادکست «رادیو چهرازی» است که چند سال قبل بسیار محبوب شد. البته در اجرا بر ابعاد شخصیتی و ویژگی های این کاراکترها افزوده شده و آنها بسط و گسترش زیادی پیدا کرده اند.

«رادیو چهرازی» نام یک پادکست به زبان فارسی است که سال ها بین کاربران فضای مجازی محبوب بود و همچنان هست. این پادکست از اسفند ۹۱ تا بهمن ۹۲ در قالب ۲۱ اپیزود منتشر شد و داستان آن، مجموعه‌ روایتی از چند دیوانه در آسایشگاه چهرازی (ابراهیم چهرازی) با نام‌های جمشید، دلبر و حبیب است که اتفاقات مختلفی را دنبال می کند ... .