شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#میلان

تکلیف دوناروما با میلان مشخص شد

دوناروما از میلان جدا شد

سنگربان ایتالیایی تیم فوتبال میلان به دوران حضورش در این تیم خاتمه داد و از فصل آینده برای تیمی دیگر بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان اعلام کرد که جان لوئیجی دوناروما به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

عدم توافق مدیربرنامه‌های دوناروما (مینو رایولا) با پیشنهاد هشت میلیون یورویی میلان به‌عنوان حقوق سالانه برای این سنگربان ایتالیایی و مخالفت باشگاه برای پرداخت حق کمیسیون هنگفت موردنظر این ایجنت هلندی، در نهایت منجر به عدم تمدید قرارداد مابین دو طرف شد.

مالدینی در این مورد گفت: من فکر می‌کنم که ما باید از تمام بازیکنانی که در موفقیت‌های ما در این فصل باورنکردنی سهیم بودند، تشکر کنیم. دوناروما برای تیم ما یک فرمانده و گاهی اوقات هم کاپیتان بود. گاهی اوقات مردم درک نمی‌کنند که حرفه‌ای بودن یعنی چه و این بدان معناست که شما باید آماده تغییر باشگاه باشید. قبولش سخت است و من این را درک می‌کنم، اما اینکه شما تمام دوران بازیگری‌تان را در یک تیم سپری کنید هم هر روز دارد سخت‌تر می‌شود.

اسطوره روسونری افزود: ما باید به تمام آنهایی که به میلان خدمات فراوانی کردند احترام بگذاریم و یادمان بماند که دوناروما هم به ما بی‌احترامی نکرد. گاهی اوقات که مسیر یک تیم و بازیکن از یکدیگر متفاوت می‌شود چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. الان هم من برای دوناروما فقط می‌توانم آرزوی موفقیت کنم.

میلانی‌ها پس از پی بردن به اینکه شانسی برای حفظ دوناروما ندارند، مایک ماینیان دروازه‌بان تیم لیل فرانسه را به‌عنوان جانشین او به خدمت گرفته‌اند. در همین حال از یوونتوس، بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد به‌عنوان مقاصد احتمالی دوناروما برای فصل آینده نام برده می‌شود.

منبع: تسنیم