شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کاوه رضایی

از علی کریمی تا کاوه رضایی ؛ ستاره ها به استقلال باز می گردند؟

علی کریمی و کاوه رضایی دو گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال

با وجود تکذیب باشگاه استقلال ، اما طبق ادعای برخی از رسانه ها این تیم مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در فصل آینده را شروع کرده است.

استقلال برای تقویت تیم خود در نقل و انتقالات تابستانی، روی دو ستاره سابق باشگاه خود حساب باز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر و احتمال جدایی چند ستاره استقلال ، آبی پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا با جذب چند ستاره سابق، جانشینی برای جدا شده های احتمالی تیم خود داشته باشند.

استقلالی ها در این بین نیم نگاهی هم به نقاط ضعف تیم خود دارند و سعی خواهند کرد تا با جذب نفرات جایگزین فصل آینده را با بهترین بازیکنان استارت بزنند. علی کریمی و کاوه رضایی دو ستاره‌ سابق استقلال هستند که احتمال بازگشت آنها به جمع آبی پوشان بیشتر سایر گزینه ها خواهد بود.

علی کریمی که علیرغم نمایشی قابل قبول در ترکیب الدحیل احتمالا به علت نتایج ضعیف تیم قطری از این باشگاه جدا خواهد شد، به گزینه استقلالی ها برای تقویت خط هافبک استقلال تبدیل شده است. آبی پوشان بعد از جدایی علی کریمی در پایان فصل گذشته نتوانستند جایگزین مناسبی را برای وی در خط هافبک استقلال پیدا کنند.

دومین پستی که استقلا‌ل تلاش می‌کند‌ تا بازیکنانی در آن به خدمت بگیرد، پست مهاجم خواهد بود‌‌. اخبار ضد و نقیض جدایی دیاباته و قایدی از طرفی و عدم آمادگی ارسلان مطهری در این روزها از طرفی دیگر مدیران استقلال را بر آن داشته است تا وضعیت کاوه رضایی مهاجم سابق این باشگاه را رصد کنند.

کاوه رضایی که با وجود قهرمانی کلاب بروژ در رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک به احتمال زیاد قربانی تغییرات گسترده در این باشگاه خواهد شد و در مسیر بازگشت به لیگ ایران و باشگاه سابق خود قرار خواهد گرفت.

مدیران استقلا‌ل که از ناکامی های فصول گذشته درس گرفته‌اند، برنامه ریزی های خود را برای گذراندن فصل نقل و انتقالاتی موفق آغاز کرده‌اند.