شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

برنامه دولت سیزدهم را با حضور میدانی تدوین کرده‌ ایم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تدوین برنامه عملیاتی برای دولت آینده با حضور میدانی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی اظهار کرد: در آستانه انتخابی بزرگ برای عبور از نارسایی‌های کنونی هستیم؛ نه فقط عبور از نارسایی‌ها بلکه جهشی بزرگ و ارتقایی در سطح و شان ملت ایران.

وی تاکید کرد: برای این جهش باید جهادی بزرگ انجام شود و اگر ملت و مسئولان‌، عزم جدی برای جهش جدی داشته باشیم می‌توانیم در چهار سال آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

جلیلی لازمه تحقق این هدف را، داشتن اراده و برنامه دانست و افزود: برای این هدف به برنامه‌ای جدی مبتنی بر مطالعات عمیق نیاز است.

وی گفت: ما هشت سال است که با جوانان، محققان، استادان برجسته دانشگاه ها‌، مدیران موفق‌، صاحبان حرف و صنایع مختلف و استفاده از تجارت جهانی به برنامه رسیدیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این طور نبوده است که این برنامه را صرفا در جلسات، بررسی کرده باشیم بلکه در میدان حضور یافتیم و به ۳۱ استان، شهرستان‌ها، روستا‌ها و شهرک‌های صنعتی رفتیم و مسائل را از نزدیک بررسی کردیم و در جلسات مختلف در دانشگاه‌های کشور حضور یافتیم و به جمع بندی رسیدیم.

جلیلی تاکید کرد: امروز کشور نه فقط به خوبی باید اداره شود بلکه باید جهشی بزرگ در پیش داشته باشیم و این هدف با همت ملت ایران و انتخاب شایسته آنان قابل تحقق است تا در چهار سال آینده بتوانیم جهشی بزرگ داشته باشیم.
وی این جهش و جهاد بزرگ را با اتکا به توانمندی‌های ملت ایران حتما قابل تحقق دانست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در هشت سال گذشته در قالب «دولت سایه» سعی کردیم، تحولات کشور را سایه به سایه دنبال کنیم و متناسب با موضوعات مختلف، آن چه خوب بود کمک و تقویت کنیم، آن چه ناقص می‌دیدیم تکمیل کنیم و آن چه غلط بود تصحیح کنیم.

وی افزود: این تجربه، گنج گرانبهایی است که در اختیار ما قرار دارد که مبتنی بر تلاش جوانان، استادان دانشگاه، مردم و صاحبان صنایع و اصناف مختلف است که در حرکتی بزرگ به ما کمک کردند و به جمع بندی رسیدیم.

جلیلی گفت: این جمع بندی می‌تواند برای ما فرصتی ایجاد کند تا از روز نخست کار دولت، مسئولیت‌ها را با قدرت آغاز کنیم و نگوییم که هنوز در پی بررسی یا مطالعه هستیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا برای چینش کابینه دولت آینده تدبیر شده است تاکید کرد: حتما همین طور است، زیرا یکی از فرصت‌های بسیار خوب در هشت سال گذشته شناخت نیرو‌ها بود.

وی افزود: توفیق داریم که از جوانان بسیار متخصص و مدیران با تجربه برخورداریم و جمع این دو، شناخت خوبی به ما داده است که در موضوعات و مناصب مختلف، افراد شایسته را شناسایی کردیم.

جلیلی در پایان گفت: اگر این فرصت پیش بیاید و افراد شایسته، سکان را در دست گیرند کار‌ها را از روز نخست با قوت آغاز خواهیم کرد.