شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#لهستان#فدراسیون جهانی

آغاز جنگ روانی سرمربی لهستان/ هینن: هرگونه اتفاق بین ایران و لهستان تقصیر فدراسیون جهانی است!

آغاز جنگ روانی سرمربی لهستان/ هینن: هرگونه اتفاق بین ایران و لهستان تقصیر فدراسیون جهانی است!

سرمربی لهستان بار دیگر مصاحبه کرده و اعلام داشته که هرگونه اتفاق بین ایران و لهستان تقصیر فدراسیون جهانی خواهد بود!

آغاز جنگ روانی سرمربی لهستان/ هینن: هرگونه اتفاق بین ایران و لهستان تقصیر فدراسیون جهانی است!

لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. ویتالی هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به انتقاد از این موضوع پرداخت که چرا اعضای تیم ملی والیبال ایران باید در یک طبقه در کنار تیم ملی لهستان باشند.  

هینن هم‌چنین به انتقاد از میزبانی ایتالیا پرداخت و گفت: وضعیت هتل اصلا خوب نیست و ما ناراحتیم.  تخت خواب‌ها برای بازیکنان کوچک بوده و این موضوع باعث دردسر شده است.  

جدا از شرایط نامناسب اتاق، هینن گفت که هتل‌ها برای برخی از تیم‌ها مشترک بوده و راه‌های منتهی به اتاق‌ها با تیم‌های دیگر مشترک است!  

او با اشاره به این که تیم ایران با لهستان در یک هتل هستند،  اظهار کرد: ما از این شرایط ناراحتیم و به این موضوع اعتراض کردیم. سوال من این است که چرا فدراسیون جهانی دو تیمی که با هم از گذشته مشکل داشتند را کنار هم قرار داده است؟  

سرمربی لهستان ادامه داد: این فکر فدراسیون جهانی اصلا عاقلانه نبود! ما اعتراض کردیم و فدراسیون جهانی قول داده که این مشکل را برطرف کند.  

هینن افزود: با این شرایط قطعا مشکلاتی به وجود خواهد آمد. وقتی رسیدیم به ما گفتند که یک طبقه کامل در دسترس شما است اما حدود چهار ساعت بعد، ناگهان ملی‌پوشان ایران حاضر شدند و اتاق‌هایی را گرفتند که قبلاً خالی بودند!

او در پایان گفت: من اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرده‌ام. باید بگویم که اگر در ماه آینده اتفاقی بین لهستان و ایران رخ دهد تقصیر فدراسیون جهانی است!  باید بگویم که پیش‌بینی من نشان می‌دهد قطعا در آینده اتفاقاتی خواهد افتاد که باید از الان جلوی آن گرفته شود.

به نظر می‌رسد که سرمربی لهستان در بدو شروع رقابت‌ها جنگ روانی را به راه انداخته است. آلکنو که سوابق بسیار درخشانی دارد تاکنون به این اظهار نظرها واکش نشان نداده تا تمرکز تیم ملی والیبال به هم نخورد.  

تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام