شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیمار#رستوران

توماس مونیه:/ نیمار در رستوران دیگر تمارض نمی کند!

توماس مونیه:/ نیمار در رستوران دیگر تمارض نمی کند!

توماس مونیه، هم تیمی سابق نیمار در پاری سن ژرمن به دفاع از او پرداخته است.

 توماس مونیه سه سال و تا سال 2020 در ترکیب پاری سن ژرمن با نیمار همبازی بود و در ادامه به پیشنهاد دورتموند پاسخ مثبت داد. بسیاری نیمار را همیشه به تمارض و تلاش برای گول زدن داوران متهم می کنند و توماس مونیه ضمن تمجید از ستاره برزیلی، با این اتهامات نیز شوخی کرده است.

 

توماس مونیه گفت: "بهترین بازیکنان بالاترین دستمزد را می گیرند، زیرا آنها می تواند در بسیاری از از موارد در میدان تاثیرگذار و تعیین کننده ظاهر شوند. نیمار بارها عملکرد بهتری از دیگر بازیکنان به نمایش گذاشته و به همین علت است که چنین امتیازاتی را دریافت می کند.

 

-

 

بازیکنانی مانند نیمار، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی یا زلاتان ابراهیموویچ حرفه ای، قدرتمند و مورد توجه قرار می گیرند، زیرا آنها بازیکنان عالی و با کاریزما هستند که درخشش فراوانی در دنیای فوتبال از خود نشان داده اند. من فکر می کنم صدای چنین بازیکنانی همیشه باید شنیده شود، زیرا آنچه آنها می گویند همیشه به نفع کل فوتبال خواهد بود.

 

خصوصیات شخصی نیمار؟ او دوست دارد هم تیمی های خود را به مهمانی یا رستوران دعوت کند. نیمار در زندگی خصوصی یک پسر ساده است و در رستوران دیگر شیرجه نزده و تمارض نمی کند. نیمار مانند بسیاری از برزیلی ها همیشه لبخند زده و شوخی می کند و دوست دارد معاشرت کند. هماهنگی با نیمار یا ادینسون کاوانی یا تیاگو سیلوا در گروه آسان است، زیرا همه آنها افرادی عادی هستند."